“God fisk i trivelig atmosfære”
Anmeldelse av Alma

Alma
Vurdert som nr. 7 av 92 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Besøk på Alma for to. Kamskjell til forrett med Sancerre, kamskjellene var fint behandlet (lett grillet) med blomkålsky/puré til. Fin kombinasjon, men manglet noe i smaken. Nydelig tilberedt torsk, med poteter, bacon og kapers til. Nok en fin kombinasjon, men manglet litt på "punch" i smakene (kombinert med Pinot Noir). Travel dag for service, men absolutt akseptabel ventetid. Alt i alt en av Tønsbergs bedre sjømat-restauranter. Kommer tilbake!
PS: hyggelig uteservering

1  Takk, MartinP997

Anmeldt 12. juli 2020

Nydelige sauser laget over flere dager, og et imponerende utvalg skalldyr! Skalldyrstagliatellen var ypperlig! Flere i selskapet bestilte biff og var også meget imponert! Kommer gjerne tilbake.☺

Takk, DetLilleEkstra
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra mat. Men servicen var sånn passe. Kanskje litt nye og ikke nok på. Tok litt for lang tid å få drikke. Men ellers bra. Jeg kommer til å spise der igjen.

1  Takk, ulfh394
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Denne restauranten er i en helt egen klasse i Tønsberg. Svært god kvalitet på maten. Vi var en gjeng på 14 stk, og forsøkte forskjellige retter. Kan anbefale grillet indrefilet - den beste jeg har smakt på år og dag! Nydelig rødvinssaus, kokt i 3 dager, og forsøk også den gode bernaisen:-) Folk var også meget fornøyde med skalldyrsplatå, kongekrabbe ravioli, skalldyrtagliatelle og Almas burger. Flinke servitører som traff godt på vinvalgene. Vi kommer garantert tilbake til Alma!:-)

1  Takk, 83NO
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Ventet svært lenge på mat, små porsjoner, minimalt med grønsaker/tilbehør. Når man påpeker at rettene er svært små, blir man tvert tilbudt gratis kaffe... Styr unna dette stedet!

Takk, Randi H

Reisende som så på Alma, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Alma? Del dine erfaringer!