“Skuffende besøk”
Anmeldelse av Alma

Alma
Vurdert som nr. 7 av 92 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 6. august 2020

Bestilte bord i god tid for min kone og meg. Ble plassert i en krok med dokø og kasseapparat som «selskap «. Bestilte skallldyr ( menyens dyreste rett) og fikk gode blåskjell, brød og aoli .Noen frosne reker og et par små krabbeklør hver badet i isvann og var smakløse/totalt uinteressante. Kongekrabbesalaten var svært liten og smakløs. Samlet en svært skuffende opplevelse på vår bryllupsdag

1  Takk, HansM55

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Fruen nøt en fiskerett hun syntes var helt nydelig, mens jeg bestilte en hamburger... - synd jeg ikke la merke til at flere som bestilte hamburgeren ikke spiste den opp heller, for her tror jeg kokken må ha glemt å steke den...

2  Takk, ssb1967
Anmeldt 1. august 2020

Ble dessverre ikke fornøyd i det hele tatt av Alma. Maten var smakløs og ikke verdt prisen. Bestilte kongekrabbe ravioli, hvor det bare kom to stykk ravioli med lite kongekrabbe fyll for 199,-. Biff sandwichen var lite fristende og så mer ut som et studentmåltid.
Da vi bestilte Cola var det ekstremt lite kullsyre, og fikk senere vite at det var fra en 1,5 liter flaske fra butikken. Veldig skuffet over at vi ikke ble informert om dette før vi bestilte, og betalte 58,- for en kopp med cola fra en 1,5 liter flaske. Det er utrolig useriøst.

Kommer dessverre ikke tilbake.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, Wpyuan
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Spiste lunsj ned venninner. Hadde reservert bord, og fått bord i skygfen. Ble flyttet til solen uten problem pp forespørsel. Veldig god mat, og hyggelig atmosfære.

Takk, tonjes170
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde holdt av bord på forhånd. Noen av de som jobber der virket som de var et annet sted, surret med bestilling, mistet ting i gulvet osv. Maten var god.

Takk, Relax34241263914

Reisende som så på Alma, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Alma? Del dine erfaringer!