“Dårlig mat og service”
Anmeldelse av Alma

Alma
Vurdert som nr. 11 av 94 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en dårlig opplevelse. Vi hadde bestilt bord og sto å ventet 10 min på å bli vist til plassene våre. Vi var 4 stk, men bordet hadde bare sitteplass til 3. Personalet var ikke å få tak i, så vi fikk låne en stol fra nabobordet, som måtte trykke seg sammen på en benk. Vi så på menyen i 30 min før noen kom for å ta opp bestilling. Da hadde vi også sagt ifra et par ganger at vi ønsket noe å drikke. Det tok ytterligere 15 min å få drikke.
Vi bestilte skalldyrsalat og laksesalat. Skalldyrsalaten var stusselige greier med ekstremt mye agurk og tomat og veldig lite skalldyr. Laksen i laksesalaten var rå og potetene smakte gammelt, vi sa ifra til personalet og de tilbød oss pommes frittes eller ny rett. Pommes'en kom da alle var ferdig med å spise. Dette var ikke en god opplevelse på en restaurant man forventer mer av. Rettene høres veldig bra ut på menyen, men det var ganske kjipt. Hva er det vi egentlig betaler for?

1  Takk, Matta4040

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte biff og lam, kjøttet for mye stekt, for salt, overkokt/ stekt grønnsaker, vasne. Pris står ikke til forventningene. Knappest cafe standard.

Takk, janicke19762019
Anmeldt 13. juli 2021

God service, fikk maten relativt kjapt og utrolig hyggelig ansatte☺️ Anbefales! Vi spiste en rekemiddag, og det smakte utrolig godt:-)

Takk, silje_kors
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en gruppe med tre familier. Da vi kom inn på restauranten syntes vi alle det så ut som et flott sted. I tillegg til det hadde vi hørt mye bra om restauranten. Min familie bestilte to skalldyrsalater, pannestekt torsk, vannmelon gazpacho og Chicken nuggets. Vi ventet i omtrent en halvtime og fikk maten. For det første var skalldyrsalaten ekstremt kjedelig å se på, smakte heller ikke noe særlig. Den pannestekte torsker var ALT for salt? man ble nesten dårlig. Og måtte spørre om friesene til nuggetsene fordi vi ikke fikk dem. De andre familiene fikk blant annet, rå laks (hadde bestilt laksesalat), fikk barnemeny når de hadde bestilt voksen og salatene så meget kjedelige ut. Dette stedet er ikke anbefalt.

Takk, Rumpetroll2012
Anmeldt 4. juli 2021

Rotete servering og kjedlig/smakløs mat. Meget varmt var det der også. Kommer ikke tilbake nei. Det virksom servitøren kunne hat litt mer kunnskap om det se serverer og litt mer engasjerte i jobben Kansje.

Takk, Aksel07

Reisende som så på Alma, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Alma? Del dine erfaringer!