“Skuffende”
Anmeldelse av Alma

Alma
Vurdert som nr. 11 av 94 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Kjempetreg servering, dog hyggelige servitører. Skalldyrsalaten hadde for mye agurk, og rekene hadde skallrester på seg. Tomatene var ikke saftige men grønn og hard, de virket som First Price tomater. Avokado og egg så ikke fristende ut heller, de hadde grå farge liksom. Det var også noe med blåskjell, jeg ble veldig dårlig etterpå i hvert fall. Det kan hende at det var kun dette måltidet som var dårlig, da de andre i vårt selskap syntes maten var allreit. Skuffende opplevelse som ikke møtte mine forventninger denne gangen dessverre. Fikk ikke sagt ifra til servitøren da jeg følte meg så dårlig etter maten at jeg måtte bare komme meg ut.

1  Takk, firstclassvoyager

Anmeldt 23. juli 2021

Etter å ha spist mindre vellykkede måltider på de hektiske brygge restaurantene siste uken bestemte vi oss i dag for å prøve Alma. Restauranten ligger litt bort fra det mest kaotiske på brygga. For et koselig sted! Hyggelige servitører & flott utvalg av vin. Vi testet skalldyr platå for 4 personer som var helt magisk. Kongekrabbe ravioli & laksetartar til forrett var også meget bra. Vi testet alle de 3 ulike dessertene og alt fallt i smak. Anbefales!

Takk, M418LKlarsb
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en dårlig opplevelse. Vi hadde bestilt bord og sto å ventet 10 min på å bli vist til plassene våre. Vi var 4 stk, men bordet hadde bare sitteplass til 3. Personalet var ikke å få tak i, så vi fikk låne en stol fra nabobordet, som måtte trykke seg sammen på en benk. Vi så på menyen i 30 min før noen kom for å ta opp bestilling. Da hadde vi også sagt ifra et par ganger at vi ønsket noe å drikke. Det tok ytterligere 15 min å få drikke.
Vi bestilte skalldyrsalat og laksesalat. Skalldyrsalaten var stusselige greier med ekstremt mye agurk og tomat og veldig lite skalldyr. Laksen i laksesalaten var rå og potetene smakte gammelt, vi sa ifra til personalet og de tilbød oss pommes frittes eller ny rett. Pommes'en kom da alle var ferdig med å spise. Dette var ikke en god opplevelse på en restaurant man forventer mer av. Rettene høres veldig bra ut på menyen, men det var ganske kjipt. Hva er det vi egentlig betaler for?

1  Takk, Matta4040
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte biff og lam, kjøttet for mye stekt, for salt, overkokt/ stekt grønnsaker, vasne. Pris står ikke til forventningene. Knappest cafe standard.

Takk, janicke19762019
Anmeldt 13. juli 2021

God service, fikk maten relativt kjapt og utrolig hyggelig ansatte☺️ Anbefales! Vi spiste en rekemiddag, og det smakte utrolig godt:-)

Takk, silje_kors

Reisende som så på Alma, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Alma? Del dine erfaringer!