“Fantastisk kveld, god mat og drikke, hyggelige omgivelser! Anbefales!”
Anmeldelse av Alma

Alma
Vurdert som nr. 11 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og gode drinker. Vi hygget oss fra start til slutt. Alltid blide og hjelpsomme servitører. Man føler seg veldig godt ivaretatt.
Anbefales på det sterkeste, vi kommer gjerne tilbake :)

Takk, TonsbergR

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Alma var en ny opplevelse for oss i år; tidligere år har vi frekventert restaurantene langs bryggekanten i Tønsberg. To besøk i sommer gav mersmak. Veldig god mat, bra utvalg på øl og vin, rolig og god atmosfære, og veldig hyggelig og god service; her er de blideste og hyggeligste servitørene i Tønsberg! Anbefales:)

1  Takk, ErikAlver
Anmeldt 28. juli 2021

Fantastisk god mat, svært hyggelig betjening og flotte omgivelser. Anbefaler fjellørret og blåskjell. Her blir du fulgt opp som gjest hele oppholdet

Takk, p_lf915
Anmeldt 28. juli 2021

Spiste en deilig lunsj sammen med barna! Kyllingsalat på meg og burger på barna. Vi alle ble gode og mette. Veldig digg mat!
Personalet var imøtekommende og vennlige:) Vi satt ute og fikk tildelt pledd siden det var litt kaldt.
Anbefaler denne restauranten på det sterkeste!:)

Takk, Joni2idd
Anmeldt 26. juli 2021

Var på utkikk etter en koselig atmosfære og sjømat. Dette var utmerket. Fikk servert en utsøkt torsk med en fantastisk vin som vi fikk anbefalt av servitøren. Til dessert ble det Norges beste Irish coffee. Alt i alt en veldig veldig bra opplevelse.

1  Takk, MarieN1280

Reisende som så på Alma, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Alma? Del dine erfaringer!