“Ikke verdt prisen”
Anmeldelse av Alma

Alma
Vurdert som nr. 11 av 94 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 8. august 2021

Vi var 4 som ønsket skalldyrplatå med reker, blåskjell, kongekrabbe og krabbeklør til 469,- pr pers.... de hadde bare krabbeklør til 2 pers - dvs 2 stk krabbeklør... jeg trodde det faktisk skulle vært flere... men vi sa de kunne fylle opp med reker og blåskjell... Kongkrabbe var kun en drøy t-skje til hver, riktignok pyntet med jordbær... men veldig lite... Blåskjellene var det mye av, veldig små men gode, ALT smakte bra, men vi følte vi kun fikk en stor menge blåskjell og noen reker,,, så prisen ble i overkant. Vår kveld endte på 3500,- vi var mette og servitøren var topp, MEN noen tur tilbake til Alma blir det ikke

Takk, AnneR2010

Anmeldt 31. juli 2021

Har vært her flere ganger og er strålende fornøyd hver gang, med bade mat og service! Drinkene og lokalene er også kjempebra! Superbra konsept og favoritt-restauranten min. Anbefales på det sterkeste!

Takk, sarabJ4262IE
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat og gode drinker. Vi hygget oss fra start til slutt. Alltid blide og hjelpsomme servitører. Man føler seg veldig godt ivaretatt.
Anbefales på det sterkeste, vi kommer gjerne tilbake :)

Takk, TonsbergR
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Alma var en ny opplevelse for oss i år; tidligere år har vi frekventert restaurantene langs bryggekanten i Tønsberg. To besøk i sommer gav mersmak. Veldig god mat, bra utvalg på øl og vin, rolig og god atmosfære, og veldig hyggelig og god service; her er de blideste og hyggeligste servitørene i Tønsberg! Anbefales:)

1  Takk, ErikAlver
Anmeldt 28. juli 2021

Fantastisk god mat, svært hyggelig betjening og flotte omgivelser. Anbefaler fjellørret og blåskjell. Her blir du fulgt opp som gjest hele oppholdet

Takk, p_lf915

Reisende som så på Alma, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Alma? Del dine erfaringer!