“Yez, her er lunsjstedet”
Anmeldelse av Alma

Alma
Vurdert som nr. 11 av 94 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Perfekte smaker i rettene. Vi spiste kyllingsalat, kyllingtagliatelle og Club sandwich. Alle var Superfornøyd. Lekkert anrettet

1  Takk, 2anneliv

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig servitør, fin uteservering og god hvitvin. Dessverre var både de dampede blåskjellene og pommes frites lunka ved servering.

Takk, 997annalenas
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Synes maten smakte lite og under gjennomsnittet bra i forhold til prisen. Presentasjonen var over gjennomsnittet. Håper de klarer å fram de gode smakene i framtiden for det er en trivelig plass med hyggelig personell.

1  Takk, jtnilsen
Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Flott plass, litt tilbaketrukket fra brygga. Fin uteservering.

God mat, bra service. Trekker litt ned at det tidvis tok litt tid å få kontakt med servitørene ved behov.

Takk, KalEl2005
Anmeldt 8. august 2021

Vi var 4 som ønsket skalldyrplatå med reker, blåskjell, kongekrabbe og krabbeklør til 469,- pr pers.... de hadde bare krabbeklør til 2 pers - dvs 2 stk krabbeklør... jeg trodde det faktisk skulle vært flere... men vi sa de kunne fylle opp med reker og blåskjell... Kongkrabbe var kun en drøy t-skje til hver, riktignok pyntet med jordbær... men veldig lite... Blåskjellene var det mye av, veldig små men gode, ALT smakte bra, men vi følte vi kun fikk en stor menge blåskjell og noen reker,,, så prisen ble i overkant. Vår kveld endte på 3500,- vi var mette og servitøren var topp, MEN noen tur tilbake til Alma blir det ikke

Takk, AnneR2010

Reisende som så på Alma, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Alma? Del dine erfaringer!