Se Vestfoldskjærgården fra sjøsiden

Nydelig musikalsk og rekecruise rundt Nøtterøy. En tur med DS Kysten viser deg det beste av Norges... les mer

Anmeldt 5. august 2020
Knutern
Sitio de Calahonda, Spania
Lørdags cruise 1. august.

Vi hadde en fantastisk flott lørdag kveld ombord på DS Kysten. Turen gikk fra Tønsberg brygge... les mer

Anmeldt 2. august 2020
karenmariea
Tønsberg, Norge

Anmeldt 5. august 2020

Nydelig musikalsk og rekecruise rundt Nøtterøy. En tur med DS Kysten viser deg det beste av Norges skjærgård.

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, Knutern
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

rundt Nøtterøy og tok nesten 4 timer.
Det ble servert reker med tilbehør, det smakte godt.
Underholdning av Paulin Voss og Ola Aanje, nydelig musikk og sang.
Det var god stemning ombord hele turen.
Betjeningen passet godt på at vi hadde det bra.
Anbefaler gjerne en rundtur med DS Kysten i Tønsbergfjorden.
Hele turen var en spesiell opplevelse som sitter i kroppen en god stund etter å ha gått i land.

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, karenmariea
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

I varmt sommervær ble turen med D/S Kysten en magisk opplevelse. Meget hyggelig mannskap og en båt full av historie og sjarm. Reker og hvitvin på dekk var en perfekt ramme for turen i skjærgården. En opplevelse som absolutt anbefales om man er i Tønsberg!

2  Takk, 98christianb
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en flott tur med et gammelt dampskip. Turen gikk i flott vær Nøtterøy og sjøen var rolig. Vi hadde bestilt mat på forhånd, noe som er smart for å få slippe å vente i kø for mat. Ta med klær i tilfelle kald vind. Turen anbefales på det sterkeste.

Takk, roarb869
Anmeldt 22. juli 2020

Det var en flott tur. Med fint vær, god mat og hyggelig mannskap
Eneste minus: Kaptein kunne fortalt litt underveis... Om øyer og diverse..
Det ble kommentert på Vrengen, men det var eneste.

Takk, 445mortena