“Dette var utrolig dårlig opplevelse!”
Anmeldelse av O'Learys

O'Learys
Vurdert som nr. 50 av 92 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Dette var utrolig dårlig opplevelse! Bestilte drikke først og den kom ikke før vi var ferdige med å bestille mat og spise den ferdig. Etterlyste drikken flere ganger men ingen reaksjon fra servitører. Her er det dårlig organisert og mangelfull opplæring av ansatte. Maten bar også preg av hastverksarbeid

1  Takk, Z8293TKalexanderc

Anmeldt 31. mai 2020

Flott ny restaurant på torget i Tønsberg. Veldig lite koselig uteservering. Maten og prisene er forferdelige. Jeg vil kun anbefale stedet for sport og øl.

Dato for besøk: april 2020
Takk, hanserik1967
Anmeldt 28. november 2019

Flinke servitører, veldig god mat og god service! Lokalene er ryddige og rene. Passer like bra for vennegjengen som familien☺️

Dato for besøk: oktober 2019
Takk, torasofie
Anmeldt 28. november 2019

Kjempe god mat, og veldig hyggelige servitører. Maten kom til bra tid også. Kommer definitivt tilbake.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 61elenel
Anmeldt 28. november 2019 via mobile enheter

Fantastisk sted med super god mat, veldig bra ølutvalg og super hyggelige servitører! Nye stamstedet mitt i hvert fall

Dato for besøk: november 2019
Takk, theresel495

Reisende som så på O'Learys, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i O'Learys? Del dine erfaringer!