“Styr unna hvis du ikke har all verdens tid til å vente og vente..,”
Anmeldelse av O'Learys

O'Learys
Vurdert som nr. 65 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Styr unna dette stedet hvis du ikke har veldig mye tid. Vi ventet 35 minutter på maten, fikk annet drikke enn bestilt. Paret på nabobordet ga opp etter 15 min venting på menyen. Betjeningen gjorde sikkert så godt de kunne, men det er for lite til å betjene aler bordene på uteserveringen. Maten kom omsider - ikke var det noe å skryte av. Vi velger et annet sted neste gang

1  Takk, ToreSAlanya_Tyrkia

Anmeldt 11. oktober 2020

Venneforeningen Sokrates for single i Vestfold hadde høstfest på O'Learys i Tønsberg 10. oktober 2020. Her fikk vi fantastisk god mat, fantastisk god atmosfære og fantastisk service. Jeg merker at servitørene liker jobben sin når de husker at jeg pleier å ha honning i kaffen. Det er service man ikke forventer. Atmosfæren var rigget med virtuell peiskos fra tv-skjermer. Utrolig bra.

Dato for besøk: september 2020
Takk, 325dagw
Anmeldt 27. september 2020

Kjempe bra service og god mat . De som jobber der tar vare på deg som om du var deres familie. . Slik har det vært fra første dag . Skal jeg se fotball så er dette plassen . Kom hut , kom hjem

Dato for besøk: september 2020
Takk, Trmika
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Spiste lunsj her. Bestilte drikke først, deretter mat. Fikk maten etter 20 min, denne var helt OK. Drikke fikk vi først lenge etter at maten var spist opp, 45 min fra bestilling til servering.

Takk, 995_ysteinw
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Dette var utrolig dårlig opplevelse! Bestilte drikke først og den kom ikke før vi var ferdige med å bestille mat og spise den ferdig. Etterlyste drikken flere ganger men ingen reaksjon fra servitører. Her er det dårlig organisert og mangelfull opplæring av ansatte. Maten bar også preg av hastverksarbeid

1  Takk, Z8293TKalexanderc

Reisende som så på O'Learys, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i O'Learys? Del dine erfaringer!