“Fin atomsfære, rask servering”
Anmeldelse av Steak On Stone Tønsberg

Steak On Stone Tønsberg
Vurdert som nr. 20 av 91 Restauranter i Tønsberg
Beskrivelse: Eat and drink at our lovely restaurant. At our place you prepare your own food on hot lava stones at the table after choosing from the fines meat and fish. Looking forward to see you here.
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Fin atomsfære, rask servering og vennlige vertskap! Spennende å steke maten selv på varm Kleber-Stein! Husk å bestill salat/grill-grønnsaker som tilbehør! Mange gode sauser og tilbehør! Vi spiste lunsj-meny!

Takk, 710larspetterb

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

God mat og god service! Selv om det var fult, så var servitørene stadig vekk ved bordet. Litt dårlig med ventilasjon der, men deg er med at det kommer seg etter hvert:) Rene og gode smaker på maten, og tilbehøret! Absolutt å anbefale!

1  Takk, shdvl86
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

God mat og service! Anbefaler å bestille litt ekstra sides eller en forrett - ellers blir det litt lite mat. Belgisk vaffel med is var nyd Drinkene så gode ut også!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Siljgjo
Anmeldt 7. juli 2020

Perfekt vertskap og nydelig mat!En slump at vi kom innom men det var det ingen som angra på! Kommer igjen neste år. Vi sees.

Takk, EvenF2
Anmeldt 1. juli 2020

Vennlig og hyggelig service. Veldig god mat og relativt store porsjoner. Prisene er det heller ikke noe å si på. Skal definitivt tilbake!

Takk, TomKivle

Reisende som så på Steak On Stone Tønsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Steak On Stone Tønsberg? Del dine erfaringer!