“Verdt 1 times kjøretur ”
Anmeldelse av Steak On Stone Tønsberg

Steak On Stone Tønsberg
Vurdert som nr. 16 av 92 Restauranter i Tønsberg
Beskrivelse: Eat and drink at our lovely restaurant. At our place you prepare your own food on hot lava stones at the table after choosing from the fines meat and fish. Looking forward to see you here.
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe god og hyggelig service til fornuftig pris. Nydelig mat og opplevelsen med å steke kjøttet på stein minnet om ferietur til Portugal. Vi ringte for å bestille, det var egentlig fullt, men de ordnet bord til oss. Vi fikk maten levert på bordet 15 min etter bestilling. Absolutt å anbefale og vi skal definitivt tilbake.

Takk, Kent-Erik L

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Fine og nye lokaler, men litt dårlig ventilasjon. Servicen var ikke helt på topp, etter 20 min var det enda ikke kommet noen til bordet for å ta bestilling på drikke, fikk først hjelp når vi gikk å hentet dem selv. Ellers så var maten helt grei. Greit å ha prøvd, men kommer ikke til å dra tilbake.

Takk, Glennher
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Fin atomsfære, rask servering og vennlige vertskap! Spennende å steke maten selv på varm Kleber-Stein! Husk å bestill salat/grill-grønnsaker som tilbehør! Mange gode sauser og tilbehør! Vi spiste lunsj-meny!

Takk, 710larspetterb
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

God mat og god service! Selv om det var fult, så var servitørene stadig vekk ved bordet. Litt dårlig med ventilasjon der, men deg er med at det kommer seg etter hvert:) Rene og gode smaker på maten, og tilbehøret! Absolutt å anbefale!

1  Takk, shdvl86
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

God mat og service! Anbefaler å bestille litt ekstra sides eller en forrett - ellers blir det litt lite mat. Belgisk vaffel med is var nyd Drinkene så gode ut også!

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, Siljgjo

Reisende som så på Steak On Stone Tønsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Steak On Stone Tønsberg? Del dine erfaringer!