“Må prøves”
Anmeldelse av Steak On Stone Tønsberg

Steak On Stone Tønsberg
Vurdert som nr. 16 av 92 Restauranter i Tønsberg
Beskrivelse: Eat and drink at our lovely restaurant. At our place you prepare your own food on hot lava stones at the table after choosing from the fines meat and fish. Looking forward to see you here.
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

God servis hyggelig betjenig og god atmosfære i rolige omgivelser, fin opplevelse og hyggelige priser.

Dato for besøk: august 2020
Takk, kentowek

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Morsomt konsept? Kanskje, men da bør det gjennomføres. Dette er et tafatt forsøk på å lage en opplevelse. Kjøttet var godt, men tilbehør?? Betjeningen er urutinert og mangler det meste man forventer. Synd og si dette er dødfødt om det ikke gjøres store endringer.

1  Takk, torel708
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe god og hyggelig service til fornuftig pris. Nydelig mat og opplevelsen med å steke kjøttet på stein minnet om ferietur til Portugal. Vi ringte for å bestille, det var egentlig fullt, men de ordnet bord til oss. Vi fikk maten levert på bordet 15 min etter bestilling. Absolutt å anbefale og vi skal definitivt tilbake.

Takk, Kent-Erik L
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Fine og nye lokaler, men litt dårlig ventilasjon. Servicen var ikke helt på topp, etter 20 min var det enda ikke kommet noen til bordet for å ta bestilling på drikke, fikk først hjelp når vi gikk å hentet dem selv. Ellers så var maten helt grei. Greit å ha prøvd, men kommer ikke til å dra tilbake.

Takk, Glennher
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Fin atomsfære, rask servering og vennlige vertskap! Spennende å steke maten selv på varm Kleber-Stein! Husk å bestill salat/grill-grønnsaker som tilbehør! Mange gode sauser og tilbehør! Vi spiste lunsj-meny!

Takk, 710larspetterb

Reisende som så på Steak On Stone Tønsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Steak On Stone Tønsberg? Del dine erfaringer!