“Lunsj”
Anmeldelse av Steak On Stone Tønsberg

Steak On Stone Tønsberg
Vurdert som nr. 16 av 90 Restauranter i Tønsberg
Beskrivelse: Eat and drink at our lovely restaurant. At our place you prepare your own food on hot lava stones at the table after choosing from the fines meat and fish. Looking forward to see you here.
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening og veldig god service. God mat og drikke. Kan anbefales. Vi kommer tilbake

3  Takk, widars2015

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Ville prøve dette nye konseptet men dette ble en laber opplevelse. Valgte gambas til forrett som er store hele reker grillet noen minutter i ovn. Det som ble servert var små pillede reker badet i olivenolje. Hovedretten var morsom å steke selv men smakløst og kjedelig. Sist men ikke minst en ble dette en dyr og kjedelig opplevelse.

2  Takk, 448kathrinem
steakonstone, Eier på Steak On Stone Tønsberg, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2020

Gambas slik jeg har spist det i Las Palmas 100 ganger er akkurat slik vi serverer det så å kalle vår måte feil er jo interessant. At noen foretrekker store reker er en smakssak. Og om man synes grillet oksekjøtt er smakløst ville jeg forsøkt å bruke en av sausene vi serverer med. Velkommen tilbake en annen gang

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

God servis hyggelig betjenig og god atmosfære i rolige omgivelser, fin opplevelse og hyggelige priser.

Takk, kentowek
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Morsomt konsept? Kanskje, men da bør det gjennomføres. Dette er et tafatt forsøk på å lage en opplevelse. Kjøttet var godt, men tilbehør?? Betjeningen er urutinert og mangler det meste man forventer. Synd og si dette er dødfødt om det ikke gjøres store endringer.

1  Takk, torel708
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Kjempe god og hyggelig service til fornuftig pris. Nydelig mat og opplevelsen med å steke kjøttet på stein minnet om ferietur til Portugal. Vi ringte for å bestille, det var egentlig fullt, men de ordnet bord til oss. Vi fikk maten levert på bordet 15 min etter bestilling. Absolutt å anbefale og vi skal definitivt tilbake.

Takk, Kent-Erik L

Reisende som så på Steak On Stone Tønsberg, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Steak On Stone Tønsberg? Del dine erfaringer!