“Kjempebra😍👍”
Anmeldelse av Westside

Westside
Vurdert som nr. 7 av 93 Restauranter i Tønsberg
Beskrivelse: Eat and drink at our lovely restaurant. At our place you prepare your own food on hot lava stones at the table after choosing from the fines meat and fish. Looking forward to see you here.
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dette var bra asså, Kjøttet var godt. God service med god drikke. Var der med familie. Alle elska det. Til og med ho mor likte det, som ikke er så glad i biff

Takk, aslak_23

Anmeldt 18. juli 2021

Stek maten selv, fantastisk konsept. God mat og dyktig betjening med humor på sin side. Alle tiders!

Takk, MrArthans
Anmeldt 3. mai 2021

Strålende konsept, å steke sin egen mat PÅ bordet, på en stein som kom fra 750 grader. Morsomt, sosialt, og ikke minst var råvarene utsøkte.
Perfekte scampi i hvitløk, nøyaktig slik jeg liker dem, godt brød ved siden av.
Leskende italienske flasker til far og godt, hvit til mor.
Jeg kan ikke huske jeg har sittet med en kollega i 4,5 timer på restaurant, det er rett og slett enestående. Det må nok delvis skyldes god musikk fra det glade 80-tallet.
Takk for oss! Tone B. og ArneH.

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, ArneBob
Anmeldt 2. mai 2021 via mobile enheter

Ønsket oss en lunch rett . Steak and Stone ble valgt . Restauranten ligger sentralt til ved Kaldnes . Vi ble godt mottatt , ble henvist sitteplass etter forskriftene i denne pandemi tiden . Bestilte fiskesuppe og kyllingsalat og isvann . Restauranten var ikke mye besøkt da vi kom .Ettervært kom det dog noen , som satt seg ut . Toalett rent . Grei betjening og helt ok priser . Menykartet har mye å velge mellom .

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, 31geirs
Anmeldt 24. januar 2021

Kvaliteten på maten og konseptet fungerte bra. Det ble ikke kommunisert at man kunne få to sauser inkludert og en potetrett inkludert med prisen. Føler at man ikke blir mett med bare noen kjøtt strimler, saus og en søstpotetstappe for 350 kr. Prisen er for høy, og volumet for lite. Hvor er siderettene??

Dato for besøk: januar 2021
Takk, Geir163

Reisende som så på Westside, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Westside? Del dine erfaringer!