“God mat koselig sted”
Anmeldelse av Westside

Westside
Vurdert som nr. 7 av 94 Restauranter i Tønsberg
Beskrivelse: Eat and drink at our lovely restaurant. At our place you prepare your own food on hot lava stones at the table after choosing from the fines meat and fish. Looking forward to see you here.
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, mørt kjøtt godt tilbehør, koselig konsept. Koselige servitører kjap til bordet , noen gang va det litt venting, vi fikk dessert og kaffe en tid før vi fikk cognac'en, ett sted man absolutt går tilbake til og anbefaler

Takk, thinam2018

Anmeldt 30. juli 2021

Dette var helt topp!
Hyggelig sted med god atmosfære, nydelig mat og service-innstilte og BLIDE servitører.
Vi kommer tilbake!

Takk, GROHEL
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Super service, genialt konsept å steke kjøttet selv på den varme steinen. Her har de brukt 1. klasses råvarer. Her kommer vi igjen neste gang vi er i Tønsberg.

Takk, 233erikv
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk konsept , hyggelig betjening, sentralt beliggenhet på brygga i Tønsberg, flotte råvarer og veldig gøy at du selv kan steke og brase å holde på Anbefalles på det varmeste … Ps spør også etter husets vin..

Takk, Vacation61318013523
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Må være et av Tønsbergs beste og koseligste spisesteder.
Vi testet hjort, indrefilet, kylling og scampi med diverse nydelige sauser. Veldig godt og koselig å tilberede maten på varm stein.
Meget trivelig personalet med glimt i øyet og selv prisene var til å leve med Tommel opp fra oss 4.

Takk, FrankL1558

Reisende som så på Westside, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Westside? Del dine erfaringer!