“Stek din egen stek på lavastein. Herfra går du mett og med et smil om munnen.”
Anmeldelse av Westside

Westside
Vurdert som nr. 7 av 94 Restauranter i Tønsberg
Beskrivelse: Eat and drink at our lovely restaurant. At our place you prepare your own food on hot lava stones at the table after choosing from the fines meat and fish. Looking forward to see you here.
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Utrolig god mat og hyggelig betjening. Stek din egen mat på lavastein som holder 500 grader.
Både stek og grønnsaker smakte utrolig godt. Herfra går du med et smil om munnen

Takk, Trond H

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med maten! Trivelig vertskap og hyggelig atmosfære! Gode råvarer og mørt kjøtt. Vi bestilte mix for to personer nr 14.

Takk, guros562
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

God atmosfære, hyggelige servitører, god service, nydelig mat. Anbefales! Vi kommer helt klart tilbake ganske snart.

Takk, Linda F
Anmeldt 1. august 2021

Mørt og godt kjøtt. Veldig artig konsept med at man får an glovarm stein på bordet hvor man steker sitt eget kjøtt.
Godt tilbehør også, Hadde vært artig å hatt noen forskjellige eksotiske sauser på bordet som alle kunne smake på.
Kunne kanskje jekket ned prisene et hakk.

1  Takk, 782jonny
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, mørt kjøtt godt tilbehør, koselig konsept. Koselige servitører kjap til bordet , noen gang va det litt venting, vi fikk dessert og kaffe en tid før vi fikk cognac'en, ett sted man absolutt går tilbake til og anbefaler

Takk, thinam2018

Reisende som så på Westside, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Westside? Del dine erfaringer!