“Sabi sushi topper alle mine”
Anmeldelse av Sabi Sushi

Sabi Sushi
Vurdert som nr. 25 av 92 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Sabi sushi topper alle mine sushi opplevelser! Jeg har hatt gleden av å ta med venner og familie flere ganger, og vi er alle enige om at sushi er noe helt annet etter man har vært på Sabi! Service og hyggelig atmosfære topper opplevelsen. Ved forrige besøk glemte jeg å bestille mine faste Edamamebønner, da kom kokken ut med en porsjon som en oppmerksomhet:) Herlig!

1  Takk, birreeng

Anmeldt 21. juni 2020 via mobile enheter

Endelig er det en skikkelig bra sushirestaurant i Tønsberg med fokus på gode råvarer og stolt håndverk. Utvalget av råvarer og kvaliteten på disse er på høyde med det beste i Oslo og Stavanger. Både de mer tradisjonelle nigiri-variantene og mer moderne og kreative "California-style" maki smakte veldig godt. Kommer tilbake om noen uker når de har fått skjenkebevilling på plass. Håper Tønsberg-beboere og turister bruker denne restauranten så mye som den fortjener, både for take-out og dine-in.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Mats F
Anmeldt 31. mai 2020

Hyggelig atmosfære, rolig sted, selv om det var mange folk innom. Bestilte take-away og fikk maten kjapt. Sushien var topp! Anbefales!

Dato for besøk: mai 2020
1  Takk, christofferp320
Anmeldt 26. mai 2020

Dato for besøk: mai 2020

Reisende som så på Sabi Sushi, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Sabi Sushi? Del dine erfaringer!