“Kjapp tur innom for lunsj”
Anmeldelse av Foyn Bar & Restaurant

Foyn Bar & Restaurant
Vurdert som nr. 33 av 90 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 20. august 2020 via mobile enheter

Kjapp tur innom for lunsj før videre tur til Oslo, og ble møtt av hyggelig svensk servitrise som spurte om navn og nummer tilfelle smittesporing.

Vi fikk lunsjmeny og begge endte med kyllingsalat.

Utrolig hyggelig beliggenhet langs brygga i Tønsberg. Behagelig musikk fra blant annet Bon Iver og Gayngs.

Vi fikk god hjelp og service og har hatt det veldig koselig.

Kyllingsalat utenom det vanlige, endelig. Med herlige friske asiatiske smaker.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, monsebakken

Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Et veldig bra sted. God mat og gode drinker. Vi var 4 stk og bestilte sharing meny 4 retter, alt smakte fortreffelig. Hyggelig betjening som tok koronasikkerhet på alvor. Anbefales.

Dato for besøk: august 2020
2  Takk, 570julier
Anmeldt 30. juli 2020

Kan virkelig anbefales. Nydelig mat og beliggenhet. Rask og hyggelig betjening. Mye folk til tider men corona sikkerhet på topp

Takk, Voyager793442
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Flott og moderne lokale like ved Tønsberg brygge. Meget godt fokus på smittevern. Spennende meny, og utelukkende gode tilbakemeldinger på rettene som ble valgt rundt bordet vårt. Gode drinker, men veldig kjedelige glass. Hyggelig og serviceinnstilt betjening.

2  Takk, 98christianb
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Spennende meny som ikke skuffet.Både Korea-inspirerte retter,italienske og delige hamburgere mm .Rask og hyggelig service.God hygiene.

Takk, ingridsO3635JS

Reisende som så på Foyn Bar & Restaurant, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Foyn Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!