“Fantastisk mat !”
Anmeldelse av Foyn Bar & Restaurant

Foyn Bar & Restaurant
Vurdert som nr. 53 av 94 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte scampi salat, smakte himmelsk !
Litt lang ventetid på maten, men verdt ventetiden når maten var så god. Andre gang på en helg vi er her, og kommer gjerne tilbake neste gang vi er i Tønsberg.

Takk, AEJensen

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Enda en gang en deilig middag på Foyn. Takk for god service. Den pannestekte kveiten var nydelig til beredt. Ved neste besøk ser vi frem til å prøve «sharing» menyen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Harald G
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom inn rundt 22.35, ble satt ned ved et bord.
Verten sa at det vil komme noen og ta vår bestilling snarlig. Vi ventet og ventet. Vinket desperat på servitørene, men de var opptatt med å se ned i bakken. Omsider fikk vi kontakt med en servitør innenfra, han sa: Det er ikke mitt område.
Vi kontaktet så verten igjen og spurte om vi kunne bestille: «Om dere har lyst på vann så, hvis ikke må dere vente på servitøren».

Hu skulle si ifra at vi nå hadde ventet i 3 kvarter, men hun gikk videre og pratet med andre bord.

Til slutt orket vi ikke mer og gikk 23:20

Vi hørte flere klager fra bord rundt oss.
Alt i alt en dårlig opplevelse, hvor vi følte oss dårlig ivaretatt.

Takk, Morten H
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en super opplevelse på Foyn 2. juni 2021. Middagen besto av norsk indrefilet av okse som ikke kan beskrives som annet enn perfekt. God vin ble anbefalt av en oppmerksom og serviceinnstilt kelner. Gir Foyn min beste anbefaling.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Barbrolita
Anmeldt 18. juli 2021

I inngangen ble vi møtt av en lite vennlig servitør. Da jeg skulle bestille drink, var en annen servitør lite vennlig servitør som ikke ville hjelpe meg med å velge drink. Jeg fikk til svar «jeg vet ikke, jeg er ny», noe som er greit, men hun ville ikke spørre noen av de andre ansatte om hjelp. Kjedelig å komme fra Sørlandet og skal betale 150 kr for en drink, og ikke få hjelp til å velge riktig. Drinken var helt grei, men ikke verdt det når servicen var dårlig.. Fine lokaler, men ville ikke reist dit igjen.

Takk, juliesY5166AV

Reisende som så på Foyn Bar & Restaurant, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Foyn Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!