“7-retters 👍”
Anmeldelse av Foyn Bar & Restaurant

Foyn Bar & Restaurant
Vurdert som nr. 53 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 3. august 2021

Deilig mat, god service, det er det som gjelder! Familiemiddag med avstand fungerer. Noe ensformig bakgrunnsmusikk burde man gjøre noe med av hensyn til både gjester og ansatt?

Takk, pererik342

Anmeldt 2. august 2021

Vi var på Foyn i kveld og spiste 7 retters sharing meny. Maten var upåklagelig. Kamskjella var perfekt tilberedt det samme var indrefileten som var akkurat passe stekt. Alle rettene hadde utpreget asiatisk smak og var passe sterke.
Hvis vi skulle sette fingeren på noe måtte det være den ene retten som var pitabrød med salsa, det ble mye brød. Da heller kutte ned en rett.
Avslutningen, en dessert bestående av kokosis, marengs og mangosaus var helt nydelig.
Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, kjerstie2016
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte scampi salat, smakte himmelsk !
Litt lang ventetid på maten, men verdt ventetiden når maten var så god. Andre gang på en helg vi er her, og kommer gjerne tilbake neste gang vi er i Tønsberg.

Takk, AEJensen
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Enda en gang en deilig middag på Foyn. Takk for god service. Den pannestekte kveiten var nydelig til beredt. Ved neste besøk ser vi frem til å prøve «sharing» menyen.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, Harald G
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom inn rundt 22.35, ble satt ned ved et bord.
Verten sa at det vil komme noen og ta vår bestilling snarlig. Vi ventet og ventet. Vinket desperat på servitørene, men de var opptatt med å se ned i bakken. Omsider fikk vi kontakt med en servitør innenfra, han sa: Det er ikke mitt område.
Vi kontaktet så verten igjen og spurte om vi kunne bestille: «Om dere har lyst på vann så, hvis ikke må dere vente på servitøren».

Hu skulle si ifra at vi nå hadde ventet i 3 kvarter, men hun gikk videre og pratet med andre bord.

Til slutt orket vi ikke mer og gikk 23:20

Vi hørte flere klager fra bord rundt oss.
Alt i alt en dårlig opplevelse, hvor vi følte oss dårlig ivaretatt.

Takk, Morten H

Reisende som så på Foyn Bar & Restaurant, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Foyn Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!