“God mat ! Fin beliggenhet !”
Anmeldelse av Foyn Bar & Restaurant

Foyn Bar & Restaurant
Vurdert som nr. 53 av 94 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat ! ( særs scampisalaten) ! Veldig god beliggenhet på Tønsberg brygge . Hyggelig betjening men det oppfordres til å øve på « hovmesterblikket» blant servitørene . Jeg brukte lang tid på å få øyekontakt . Men kommer tilbake :-)

Takk, RemiLauritzen

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Stedet er fantastisk men desverre er holdningen til de i døren meeeget uvelkommen. Vi føler de ikke ønsker å ha oss der. Ja vi hadde ikke reservert men holdningen til ansatte gjorde at vi ønsket ikke å bruke 3-8000 der

1  Takk, aninek2017
Anmeldt 3. august 2021

Deilig mat, god service, det er det som gjelder! Familiemiddag med avstand fungerer. Noe ensformig bakgrunnsmusikk burde man gjøre noe med av hensyn til både gjester og ansatt?

Takk, pererik342
Anmeldt 2. august 2021

Vi var på Foyn i kveld og spiste 7 retters sharing meny. Maten var upåklagelig. Kamskjella var perfekt tilberedt det samme var indrefileten som var akkurat passe stekt. Alle rettene hadde utpreget asiatisk smak og var passe sterke.
Hvis vi skulle sette fingeren på noe måtte det være den ene retten som var pitabrød med salsa, det ble mye brød. Da heller kutte ned en rett.
Avslutningen, en dessert bestående av kokosis, marengs og mangosaus var helt nydelig.
Vi kommer gjerne tilbake!

Takk, kjerstie2016
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Bestilte scampi salat, smakte himmelsk !
Litt lang ventetid på maten, men verdt ventetiden når maten var så god. Andre gang på en helg vi er her, og kommer gjerne tilbake neste gang vi er i Tønsberg.

Takk, AEJensen

Reisende som så på Foyn Bar & Restaurant, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Foyn Bar & Restaurant? Del dine erfaringer!