Anmeldt 30. mars 2019 via mobile enheter

Vi hadde behov for en natt i Tønsberg og kom tilfeldig over Tønsberg Vandrehjem. Det viste seg å være et veldig godt, rimelig og sentralt alternativ. Vi ble møtt av hyggelig eier som viste oss det koselige rommet vårt. Artig med alle de gamle møblene som virkelig setter særpreg på stedet. På kvelden ruslet vi ned på brygga, ca 5 min tur.
Lett å anbefale dette til andre!

Dato for oppholdet: mars 2019
Takk, olekrl
Anmeldt 24. juni 2017 via mobile enheter

Veldig god service fra personell og en koselig gammeldags atmosfære. Rommet vi hadde var bra størrelse og fikk litt følelsen av å være på leir, som selvsagt bringer frem gode minner.
En enkel frokost, og skulle ønske de serverte stekte egg og bacon.

Tønsberg Vandrerhjem er et veldig koselig sted som har det en trenger i en koselig atmosfære. Og med Slottsfjellet i bakgrunnen som har fantastisk utsikt, og sentrum som ligger 5 minutter unna, er beliggenheten veldig bra.

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, langaaker
Anmeldt 23. august 2016 via mobile enheter

Fotballcup for barn krever overnatting med mulighet for samlinggsted på ettermiddag og kveld, samt litt større rom.

Her var det god plass, fantastisk imøtekommende vertinne som ordnet alt vi ønsket.
Fulltreffer på service.

De som stod sist opp fikk rikelig med kaldt vann i dusjene, men det var fortsatt mulig å bruke.

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, franke399
Anmeldt 23. august 2016 via mobile enheter

Jeg og samboer overnattet her 1 natt. For 990kr måtte vi legge på sengetøyet selv, rommet var ikke vasket/ ryddet. Det lå brukt tampong i søppelbøtten på rommet. Dusjen var det hår i og luktet råte. Uteområdet er ikke stelt, ryddet eller vedlikeholdt Tiltross for masse potensial. Frokost er fra 7-9??!!! Hvem er ferdig med frokost før9 på ferie??? Vi har reist økonomisk langs kysten fra kr. Sand til Tønsberg. Sovet på hotell stort sett hver kveld, men dette var det dyreste og desidert dårligste av vår reise. Internettet er også ikke noe å promotere. De ansatte er hyggelige men stort sett utenlandske

Dato for oppholdet: juni 2016
Takk, 271cathrinek
Anmeldt 15. august 2016 via mobile enheter

Bodde her i jobbsammenheng i august 2016 og er storfornøyd med oppholdet. Har reist rundt i Norge denne sommeren og bodd på til sammen 12 ulike vandrerhjem og hosteller, Tønsberg vandrerhjem var helt klart det mest hjemmekoselige og unike av dem alle. Koselig personale som alltid sørger for at du får hjelp og har det du trenger, og slår gjerne av en prat. Interiøret er unikt, da eier samler på gamle møbler og restaurerer dem. Koselig atmosfære og rett og slett det koseligste vandrerhjemmet vi har vært på foreløpig. I tillegg er det kun få minutter fra sentrum og i umiddelbar nærhet til Slottsfjellet. Anbefales!

Dato for oppholdet: august 2016
Takk, Ingvild94