Fullt refunderbart før fre. 3. mai
    kr 2 250
15.7 km fra Thon Hotel Brygga
Se flere hoteller i Tønsberg
Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Et flott opphold. Rent og ryddig rom. Meget serviceinnstilt personale og fantastisk frokost.Kort vei til alle spisestedene langs brygga. Og kort vei opp til sentrum. Et fint opphold og vi kommer gjerne tilbake en annen gang.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Johsnnes06
Anmeldt 2. oktober 2018

Meget bra hotell og god service. Kommer tilbake til dette hotellet. Alle ansatte var veldig service minded. Lokasjonen var også perfekt. Rommet var hyggelig og pent, veldig moderne. Vi spiste frokost og den var super bra med veldig hyggelig betjening.

Romtips: Veldig bra lokasjon
Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Kristin D
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Brukbart Thon hotell med perfekt lokasjon helt nede på brygga. Kan være litt støy midt på sommeren men det er jo litt av sjarmen med brygga. Rom er greie og service nivå likeså. Frokosten var god med greit utvalg.

2  Takk, Tony H
Marianneteien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2018

God morgen superto! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding!

Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Meget bra hotell selv om det var varmt på rommet og dårlig luftemuligheter. Litt mye støy fra veien. Allikevel syntes vi hotellet var meget bra. Beliggenhet ved havnen var nydelig. Meget hyggelig betjening. Anbefales!

Takk, Holiman0602
Marianneteien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2018

god morgen Holiman0602! Takk for din tilbakemelding! Fint å se at dere hadde et hyggelig opphold på tross av litt støy og varme og at dere vil anbefale oss! Hjertelig velkommen igjen!

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Tilbake etter flere år borte som gjest! Rent, stilfullt og god service . God frokost med en fin stemning. Beliggenheten gjør at det kan være litt støy fra bryggerekka . Men alt i alt - hotellet er still strong og anbefales !

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, bj_rnw919

Hei Bjørn W! Takk for at du tok turen tilbake til oss og for hyggelig tilbakemelding! Godt at du fortsatt er fornøy med oss! Hjertelig velkommen tilbake til oss her på Thon Hotel Tønsberg Brygge!