Orbitz.comUSD 133
Trip.comUSD 138
Agoda.comUSD 141
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Har vel overnattet der en 10-12 ganger allerede .
Liker meg der og det er første valget når jeg skal overnatte i Tønsberg.
Stortsett hyggelige folk og fikk flere ganger større rom en det var booket for.

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Andree H
Marianneteien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei 497andreeh! Takk for hyggelig tilbakemelding! Setter utrolig pris på at vi er ditt førstevalg i Tønsberg og du trives! Ønsker deg en riktig god førjulstid!

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Et flott opphold. Rent og ryddig rom. Meget serviceinnstilt personale og fantastisk frokost.Kort vei til alle spisestedene langs brygga. Og kort vei opp til sentrum. Et fint opphold og vi kommer gjerne tilbake en annen gang.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Johsnnes06
Anmeldt 2. oktober 2018

Meget bra hotell og god service. Kommer tilbake til dette hotellet. Alle ansatte var veldig service minded. Lokasjonen var også perfekt. Rommet var hyggelig og pent, veldig moderne. Vi spiste frokost og den var super bra med veldig hyggelig betjening.

Romtips: Veldig bra lokasjon
Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Kristin D
Anmeldt 22. september 2018 via mobile enheter

Brukbart Thon hotell med perfekt lokasjon helt nede på brygga. Kan være litt støy midt på sommeren men det er jo litt av sjarmen med brygga. Rom er greie og service nivå likeså. Frokosten var god med greit utvalg.

2  Takk, Tony H
Marianneteien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2018

God morgen superto! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding!

Anmeldt 4. september 2018 via mobile enheter

Meget bra hotell selv om det var varmt på rommet og dårlig luftemuligheter. Litt mye støy fra veien. Allikevel syntes vi hotellet var meget bra. Beliggenhet ved havnen var nydelig. Meget hyggelig betjening. Anbefales!

Takk, Holiman0602
Marianneteien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2018

god morgen Holiman0602! Takk for din tilbakemelding! Fint å se at dere hadde et hyggelig opphold på tross av litt støy og varme og at dere vil anbefale oss! Hjertelig velkommen igjen!