CheapTicketsUSD 161
Orbitz.comUSD 161
Trip.comUSD 176
TripadvisorUSD 161
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Har bodd mange ganger på Brygga på jobbreiser og det er alltid herlig å komme hit
Hyggelig betjening som ønsker velkommen, deilige senger, god frokost og nydelig utsikt over brygga. Hotellet er pusset opp de senere år, og er fargerikt og flott. Sentral beliggenhet med kort avstand til spisesteder og shopping.
Anbefales på det varmeste. Et sted og bli glad i!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Linnhorn
Marianneteien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

God morgen Linnhorn! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi liker å være favoritt! Ønsker deg og dine en hyggelig jul og hjertelig velkommen tilbake i 2019!

Anmeldt 1. desember 2018

Vi var på hotellet i tre dager. Vi opplevde personalet som svært serviceinnstilt og vennlige. Frokosten ved hotellet var meget god, blant annet et stort og godt utvalg av pålegg og varmmat.
Personalet var svært oppmerksom på alle og vi fikk flere ganger påfyll av kaffe. Vi vil anbefale hotellet til alle våre venner og vil bo på hotellet ved neste besøk i Tønsberg.

Romtips: Utsikt mot kanalen (sjøen) er fint
Dato for oppholdet: november 2018
Takk, HenriksenBerg
Marianneteien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

God ettermiddag HenriksenBerg! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding etter deres opphold hos oss! Vi jobber hver dag for at gjestene skal trives, og deilig å se at vi lykkes! Vi setter stor pris på at dere vil anbefale oss til venner og kjente! Ønsker dere en riktig god førjulstid og hjertelig velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Tønsberg Brygge!

Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Har vel overnattet der en 10-12 ganger allerede .
Liker meg der og det er første valget når jeg skal overnatte i Tønsberg.
Stortsett hyggelige folk og fikk flere ganger større rom en det var booket for.

Dato for oppholdet: november 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, 497andreeh
Marianneteien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei 497andreeh! Takk for hyggelig tilbakemelding! Setter utrolig pris på at vi er ditt førstevalg i Tønsberg og du trives! Ønsker deg en riktig god førjulstid!

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Et flott opphold. Rent og ryddig rom. Meget serviceinnstilt personale og fantastisk frokost.Kort vei til alle spisestedene langs brygga. Og kort vei opp til sentrum. Et fint opphold og vi kommer gjerne tilbake en annen gang.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Johsnnes06
Anmeldt 2. oktober 2018

Meget bra hotell og god service. Kommer tilbake til dette hotellet. Alle ansatte var veldig service minded. Lokasjonen var også perfekt. Rommet var hyggelig og pent, veldig moderne. Vi spiste frokost og den var super bra med veldig hyggelig betjening.

Romtips: Veldig bra lokasjon
Dato for oppholdet: september 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Kristin D