Bjørn Trond T
4,0 av 5 boblerAnmeldt 3. feb. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
Marianneteien, General ManagerThon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 6. feb. 2019
God morgen bj_rntrondt! Hjertelig takk for positiv omtale etter ditt opphold her hos oss. Hyggelig at du liker vårt nye, freshe hotell, beliggenheten og spesielt frokosten og personalet. Velkommen tilbake ved en senere anledning!
    kr 1 650
      kr 1 650
    14.9 km fra Thon Hotel Brygga
    Se flere hoteller i Tønsberg
    Anmeldt 11. januar 2019 via mobile enheter

Har bodd her flere ganger og kommer til å bo her igjen. Rommene er veldig flotte og med bra størrelse. Bodde derimot på loftet denne gangen, og der var det både koselig og klastrofobisk..med skråtak og takvindu. Frokosten er veldig, veldig bra, tommel opp.

Dato for oppholdet: januar 2019
    Takk, Marita V
    Anmeldt 7. desember 2018

Veldig bra frokost og topp servise fra alle som jobber der! Anbefales!
    Sjelden å oppleve slikt på et hotell med normal pris. Føles ivaretatt!
    Rommet var nyoppusset, rent, enkelt og behagelig. Topp kvalitet på sengene.
    Resepsjonen hadde til en hver til nystekte vaffler og julekaker/pepperkaker og kaffe til alle boende gratis.

Dato for oppholdet: desember 2018
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
    Takk, RonnyW5
    Anmeldt 7. desember 2018

Har bodd her flere ganger og har alltid blitt ønsket velkommen av trivelig personale. Fikk denne gangen et rom med skråtak og takvindu i 3. etg. som var romslig og greit, unntatt badet som var noe trangt (fikk bedre armslag da dusjveggene kunne slås inn).
    Litt støy fra trafikk, men det var ikke plagsomt.
    Fine farger på rom og i frokostsal. Ellers er det flott beliggenhet rett ved brygga. Et trivelig hotell!

Takk, BrynhildM4
    Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Har bodd mange ganger på Brygga på jobbreiser og det er alltid herlig å komme hit😊
    Hyggelig betjening som ønsker velkommen, deilige senger, god frokost og nydelig utsikt over brygga. Hotellet er pusset opp de senere år, og er fargerikt og flott. Sentral beliggenhet med kort avstand til spisesteder og shopping.
    Anbefales på det varmeste. Et sted og bli glad i!

Takk, Linnhorn
    Marianneteien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. desember 2018

God morgen Linnhorn! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi liker å være favoritt! Ønsker deg og dine en hyggelig jul og hjertelig velkommen tilbake i 2019!

Anmeldt 1. desember 2018

Vi var på hotellet i tre dager. Vi opplevde personalet som svært serviceinnstilt og vennlige. Frokosten ved hotellet var meget god, blant annet et stort og godt utvalg av pålegg og varmmat.
    Personalet var svært oppmerksom på alle og vi fikk flere ganger påfyll av kaffe. Vi vil anbefale hotellet til alle våre venner og vil bo på hotellet ved neste besøk i Tønsberg.

Romtips: Utsikt mot kanalen (sjøen) er fint
    Dato for oppholdet: november 2018
    Takk, HenriksenBerg
    Marianneteien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

God ettermiddag HenriksenBerg! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding etter deres opphold hos oss! Vi jobber hver dag for at gjestene skal trives, og deilig å se at vi lykkes! Vi setter stor pris på at dere vil anbefale oss til venner og kjente! Ønsker dere en riktig god førjulstid og hjertelig velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Tønsberg Brygge!