Booking.comUSD 148
FindHotel
eDreamsUSD 148
ZenHotels.comUSD 162
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Topp service og hyggelig betjening. Ypperlig beliggenhet. Koselig atmosfære. Kommer garantert igjen, Vestfold har mye å by på :-) Perfekt beliggenhet enten for å utforske spennende Vestfold eller bare sitte på bryggekanten og nyte kvelden. Nærme E-18 hvis en bare trenger overnatting og er på gjennomreise.

1  Takk, MonsenKonkurs
Marianne Teien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Kjære MonsenKonkurs, Takk for hyggelig tilbakemelding og at du velger Vestfold som destinasjon. Et fylke som kan by på det meste. Hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

To venninner på tur i 3 dager.
Veldig hyggelige og blide damer i resepsjonen, rask innsjekking. Vi fikk også lånt en bordvifte siden det var 30 grader i Tønsberg. Den vifta var god å ha. Rommet var veldig fint, god seng, 2 stoler og et lite bord, stor god dusj. Vi hadde vindu mot veien og hotell klubben, men det var ikke en lyd å høre når vinduene var lukket. Rommene var rene og ble vasker hver dag om man ville. Vi ble hils blidt og hyggelig på hver dag. Til frokost var det også de blideste og hyggeligste damen. Det var trygt, rent og alt ivaretatt ift korona ved frokost. Frokosten var god og det var mer enn nok å velge i. Kaffe og te kunne man forsyne seg med hele døgnet. Det er absolutt å anbefale dette hotellet om man skal til Tønsberg. Ingenting å utsette på noe.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, MerDag

Kjære MerDag, Takk for din tilbakemelding og anbefaling av hotellet. Godt at dere fikk vifte, ikke alle temperaturer et norsk ventilasjonsanlegg takler. Hyggelig å se at dere likte både coronatiltak, personal og frokost. Hjertelig velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Tønsberg Brygge.

Anmeldt 17. februar 2020

Fikk en fin mottakelse og rommet var bra( det var vinen på rommet også) Neste dag fikk vi en veldig fin frokost der det meste var på plass! Beliggenheten på hotellet er flott. Minusen er at det er ingen parkeringsplasser som tilhører hotellet!

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, 51NAF

Kjære 51NAF. Takk for hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold her hos oss. ingen som beklager parkeringssituasjonen mer enn vi som jobber her, men føler at vi har gjort det beste ut av den med 24-timers parkeringspass solgt i resepsjonen. Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 30. desember 2019 via mobile enheter

Bodde her i forbindelse med et seminar. Koselig beliggenhet på brygga (som navnet tilsier:) Deilig seng, god frokost, hyggelig betjening i resepsjonen og et fint treningsrom. Skulle dog ønske det var rimeligere parkering tilknyttet hotellet (det er kjempedyrt å stå utenfor).

Dato for oppholdet: oktober 2019
2  Takk, TravelinGoose84
Marianneteien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2020

God morgen Travelin Goose84, og vel overstått julehøytid. Takk for hyggelig tilbakemelding etter ditt opphold. Vi ønsker også rimeligere parkering for våre gjester, men da vi ligger midt i et bysentrum og parkeringsplassen er kommunal, er det dessverre vanskelig å få til. Det finnes rimeligere parkeringsplasser i gangavstand fra hotellet. Hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 22. november 2019 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Rommet var rent og velholdt. Gode Treningsfasiliteter. God frokost med det meste, og hyggelig betjening som serverte kaffe. Hotellet er sentralt med gode parkeringsmuligheter. Mange restauranter like ved hotellet.

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, Extraordinary50838