HHBNorge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 6. aug. 2020via mobile enheter
Dato for oppholdet: august 2020
Marianne Teien, General ManagerThon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. sep. 2020
Hei HHBNorge! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding etter oppholdet her hos oss. Vedrørende sennepssaus til laksen, så er nok det noe de fleste tilbyr til lunsj, men ikke frokost. Vi tilbyr forskjellige typer sennep og litt majones, men tar med rådet vider. Hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste besøk i Tønsberg.
kr 1 990
    • Priceline
    15.7 km fra Thon Hotel Brygga
    Se flere hoteller i Tønsberg
    Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Sjekket inn på Thon Hotel Brygga sammen med mann og 2 barn ( jenter på 12 og 17 år) og ble skikkelig imponert!! Rommet vårt var stort og bestod av et eget soverom med dør til jentene, dobbel sovesofa til oss, spisebord og store vinduer og terrassedør ut mot sjøen. Frokosten var (til tross for corona-tid) fantastisk - både innholdsmessig og rolig og ren. Ragnhild i resepsjonen er en av de mest serviceinnstilte resepsjonistene vi har opplevd i Norge.

2  Takk, SirenNH
    Marianne Teien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Hei SirenNH. Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Koselig at dere koste dere hos oss og var fornøyd både med frokost og rom. Ragnhild er ei stjerne, glad for at vi har henne på laget. Velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Tønsberg Brygge ved en annen anledning.

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet på bryggen, nyoppussede og delikate rom, meget god frokost, eksemplarisk betjening og bra fokus på smittevern. Parkeringen rett utenfor hotellet er dyr, men det finnes flere kommunale parkeringsplasser i gåavstand som er rimelige. Helt uaktuelt å bo noe annet sted når vi drar til Tønsberg!

2  Takk, 98christianb

Hei 98christianB. Takk for hyggelig tilbakemelding. Deilig å se at vi er deres førstevalg i Tønsberg. Velkommen tilbake når som helst.

Anmeldt 23. juli 2020

Godt plassert på brygga med kort avstand til kafeer og restauranter. Derimot er det litt å gå til togstasjonen. Frokosten er ypperlig med tilbud også for dem som ønsker biologisk og vegansk mat. Hyggelig betjening.

Romtips: god utsikt, nær kafeer og restauranter
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
    Takk, einarg588

Hei einarg588, Takk for at du vil dele din opplevelse etter oppholdet ditt. Hyggelig å se at du er fornøyd med både beliggenhet og frokost. Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.

Anmeldt 17. juli 2020

Veldig bra service ved både inn- og utsjekk. Hotellet ligger veldig bra plassert, og hadde god seng og bra renhold. Fik beholde rommet litt lenger, hvilket er verdifullt når man har en sen natt i koselige Tønsberg. Frokosten kunne godt ha vart litt lenger enn til kl. 10.00. Helhetsinntrykket er uansett veldig bra. Kommer gjerne tilbake!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
    1  Takk, John-Greger T

Hei, John-Greger T. Takk for din tilbakemelding! Hyggelig å se at du er fornøyd med både renhold, seng og beliggenhet. Med hensyn til varighet på frokost, så er det vanskelig å ha denne lenger enn til 10 på ukedager, da vi også må tilfredstille de gjestene som må på jobb før kl. 07.00. i helgene serveres den frem til kl. 11.00. Velkommen tilbake til oss ved deres neste besøk i Tønsberg.

Anmeldt 12. juli 2020

Venninnegjeng på 4 jenter booket suiten for 1 natt. Angrer så på at vi ikke ble lenger. Frokosten var nydelig, de ansatte var superkoselig og hjelpsomme og det var et nydelig rom.

Tusen takk for et kjempe flott opphold!

1  Takk, Anna19730

Hei Anna19730, Takk for superkoselig tilbakemelding. Hold av flere dager ved neste besøk:) Hygelig å se at du likte både rommet, frokosten og mine trivelige ansatte. Velkommen tilbake.