ZenHotels.com
Trondheim, Norge
Anmeldelse av Thon Hotel Brygga
5,0 av 5 boblerAnmeldt 9. aug. 2020
Dato for oppholdet: august 2020
Romtips: Be om sjøutsikt!
4,0 av 5 boblerRom
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerService
Marianne Teien, General ManagerThon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 3. sep. 2020
Hei vsvidar. Takk for hyggelig tilbakemelding. Hjertelig velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Tønsberg Brygge.
    kr 1 786
    • Priceline
    14.9 km fra Thon Hotel Brygga
    Se flere hoteller i Tønsberg
    Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Fint hotell, det er rent og pent. God frokost, selv i coronatid. Ligger rett på brygga, så det er kort vei til alt. Personale var veldig hyggelig. Vi drar gjerne tilbake igjen ved en senere anledning.

Takk, fredrikstadgds
    Marianne Teien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2020

Kjære Fredrikstadgds! Takk for hyggelig tilbakemelding og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Et nytt,rent og svært sentralt hotel.Frokosten var variert og god.Baconet passe stekt.Røkelaks var bra,men hva med litt sennepssaus til den?Ingen hoteller har det.Servicen vennlig og god.Gode senger og nok puter.Rask inn og utsjekking.Anbefales.

2  Takk, HHBNorge

Hei HHBNorge! Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding etter oppholdet her hos oss. Vedrørende sennepssaus til laksen, så er nok det noe de fleste tilbyr til lunsj, men ikke frokost. Vi tilbyr forskjellige typer sennep og litt majones, men tar med rådet vider. Hjertelig velkommen tilbake til oss ved neste besøk i Tønsberg.

Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Sjekket inn på Thon Hotel Brygga sammen med mann og 2 barn ( jenter på 12 og 17 år) og ble skikkelig imponert!! Rommet vårt var stort og bestod av et eget soverom med dør til jentene, dobbel sovesofa til oss, spisebord og store vinduer og terrassedør ut mot sjøen. Frokosten var (til tross for corona-tid) fantastisk - både innholdsmessig og rolig og ren. Ragnhild i resepsjonen er en av de mest serviceinnstilte resepsjonistene vi har opplevd i Norge.

2  Takk, SirenNH

Hei SirenNH. Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Koselig at dere koste dere hos oss og var fornøyd både med frokost og rom. Ragnhild er ei stjerne, glad for at vi har henne på laget. Velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Tønsberg Brygge ved en annen anledning.

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet på bryggen, nyoppussede og delikate rom, meget god frokost, eksemplarisk betjening og bra fokus på smittevern. Parkeringen rett utenfor hotellet er dyr, men det finnes flere kommunale parkeringsplasser i gåavstand som er rimelige. Helt uaktuelt å bo noe annet sted når vi drar til Tønsberg!

2  Takk, 98christianb

Hei 98christianB. Takk for hyggelig tilbakemelding. Deilig å se at vi er deres førstevalg i Tønsberg. Velkommen tilbake når som helst.

Anmeldt 23. juli 2020

Godt plassert på brygga med kort avstand til kafeer og restauranter. Derimot er det litt å gå til togstasjonen. Frokosten er ypperlig med tilbud også for dem som ønsker biologisk og vegansk mat. Hyggelig betjening.

Romtips: god utsikt, nær kafeer og restauranter
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
    Takk, einarg588

Hei einarg588, Takk for at du vil dele din opplevelse etter oppholdet ditt. Hyggelig å se at du er fornøyd med både beliggenhet og frokost. Hjertelig velkommen tilbake ved en annen anledning.