eDreamsUSD 152
Expedia.comUSD 151
Orbitz.comUSD 151
TripadvisorUSD 151
Anmeldt 15. oktober 2020 via mobile enheter

Dette var helt supert God service. Blide å hyggelige ansatte flotte rom Kjempe frokost tross Cowid-19
Høy fokus på smittevern . Rene rom duper beliggenhet . Sentralt og flott beliggenhet nede på brygga

Takk, bj_rnarilds
Marianne Teien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2020

Hei bj_rnarilds! Takk for din tilbakemelding. Hyggelig å se at dere trivdes her hos oss på Thon Hotel Tønsberg Brygge.

Anmeldt 14. oktober 2020 via mobile enheter

Moderne hotell, vennlig betjening, sentral beliggenhet på bryggen.
Veldig god frokost. Små, men velfungerende rene og pene rom. Litt dyr parkering kr 234,- pr døgn, ellers ingenting å klage på.
Kommer gjerne tilbake

Takk, 518runeh

God morgen 518runeh! Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se at dere hadde et fint opphold hos oss på tross av dyr parkering. Hjertelig velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Tønsberg Brygge ved en annen anledning.

Anmeldt 13. oktober 2020 via mobile enheter

Rommet var rent og pent. Pluss for paraply og skohorn. Utsikten kunne vært bedre. Parkerings plassen, var liten og dyr, det var kun gratis parkering i helgen. Beliggenheten ved havnen , var veldig flott.

Takk, oddarneg2014

Hei oddarneg2014, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding etter opphold her hos oss. Godt å se at du er fornøyd med renhold, beliggenhet og paraplyutlån. Parkeringssituasjonen er dessverre ikke optimal, men da vi ligger midt i sentrum, har vi dessverre ingen egen parkeringsplass. Hjertelig velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 23. september 2020

Fargesprakende hotell som ligger sentralt til på bryggen i Tønsberg. Kort vei til flere restauranter. Meget god standard på rommet. Lite støy om natten. Betjeningen var hyggelig og hjelpsom. Frokosten var innholdsrik og god. Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
1  Takk, HaraldK538

God morgen HaraldK58. Takk for at du tok deg tid til å skrive en evaluering av oss etter deres opphold her hos oss og at du var fornøyd både med frokost, beliggenhet og personal. Hjertelig velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Tønsberg Brygge.

Anmeldt 17. september 2020 via mobile enheter

Dette hotellet har alt man behøver og mer til. Beliggenheten er super, da vi er på brygga. Her er mange bryggeresturanter på rekke og rad. Hotellet har også egen uteplass på brygga. Frokosten var også helt super. Kokt egg, speilegg, omelett, bacon, friske grønnsaker, god kaffe, luksus brød fra Jacobs og div smoothies. Fine rom med fine bad. Rent, og hotellet tar Corona restriksjoner på alvor. Svært hyggelig mottagelse med imøtekommende personell. Vi kommer veldig gjerne tilbake

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, traveleliz

Kjære traveleliz. Hjertelig takk for veldig hyggelig og detaljert omtale! Godt å se at dere gjerne kommer tilbake. Velkommen ved en senere anledning.