Booking.comUSD 183
TripadvisorUSD 181
Priceline
ZenHotels.comUSD 198
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell på bryggen i Tønsberg. Vennlig personale og kjempegod frokost. Fikk oppgradert rom med «sjøutsikt», men dessverre så tenkte vi ikke på at dette rommet lå på solsiden. Sov ikke stort denne natten, da det var 30 grader ute og sikkert 40 grader inne på rommet. Ved utsjekk fikk vi informasjon om at vi kunne fått vifte på rommet. Dette burde faktisk vært på alle rom på solsiden og iallfall til Black Member kunder.

2  Takk, WencheR
Marianne Teien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei WencheR! Takk for din tilbakemelding etter deres opphold her hos oss. Vi tar med oss tilbakemeldingen din vedrørende viftene og prøver å lære av våre gjesters tilbakemeldinger. Ønsker deg en fortsatt god sommer og velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening som gjorde alt for alt vi skulle føle oss velkommen. Veldig god frokost med godt utvalg av forskjellig pålegg. God madrass i sengen og gode puter. Rommet var bra rengjort. Veldig fin beliggenhet.

Takk, 833beatem
Marianne Teien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei 833beatem. Fint å lese at dere hadde et fint opphold her hos oss på Thon Hotel Tønsberg Brygge. Ønsker dere en fortsatt hyggelig sommer og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en kjempefin tur til Tønsberg brygge. Lå på Thon hotel. Det ligger fint til på Tønsberg brygge. Koselig rom. Og koselige og blide ansatte. Frokosten var helt topp. Og det var helt herlig sommervær ute. Kommer gjerne igjen.

Reisetype: Reiste alene
Takk, SolfridS23

God morgen SolfridS23. Takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold her på Thon Hotel Tønsberg Brygge. Fortsatt god sommer og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 25. juni 2021

Thon Hotel Brygga er et koselig hotell. Utrolig hyggelige personalet, fantastisk frokost og godt utredet rom, både for å slappe av og arbeide. Veldig godt drevet hotell. Jeg ser fram til mitt neste opphold på hotellet i september

Romtips: Topp beliggenhet, nær mange fasiliteter
Takk, GideTes
Marianne Teien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. juli 2021

Hei GideTes, Takk for hyggelig tilbakemelding etter opphold her hos oss. Hjertelig velkommen tilbake i september.

Anmeldt 10. mai 2021

Veldig hyggelig personale i resepsjonen, fint rom. Vi ble tilbudt prosenter på omliggende restauranter. Det var bra. Nydelig frokost med buffet, etter disse Covid-19 tider var det fantastisk. Godt opphold.

Dato for oppholdet: mai 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
2  Takk, Arvid1953