Gratis avbestilling frem til 20.08.22
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Priceline
ZenHotels.comUSD 203
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig mottakelse og tips om parkering. Rommet var koselig og det var rolige omgivelser (kanskje pga ukedag?). Frokosten var veldig god og med rikholdig utvalg av både varmretter, pålegg og annet. Mulighet for å spise utendørs er også et pluss. Utsjekk var også hyggelig så vi kommer gjerne igjen.

Romtips: Parkering kan ikke reserveres. 280,- per døgn (resepsjonen selger dette) eller 3t på app/automat. Gratis på sen kveld/natt.
Takk, AnitRasc
Marianne Teien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Hei AnitRasc, Takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold her hos oss. Fint å se at dere var fornøyd med oppholdet. Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 20. juli 2021

Bodde 4 netter på Bryggen.Tatt godt imot i resepsjonenFint rom knallgod frokostbuffeBra rengjøring alti alt toppfornøydKan absolutt anbefales.Kommer gjerne igjenneneste negative er parkeringen,der burde det vært gratis å parkere og ikke det stresset det medfører å huske å betalemen det er vell ikke hotellet som eier grunnen?

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Lars Myhre L
Marianne Teien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei Lars Myhre L! Takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold her hos oss. Fint å se at dere er fornøyd med deg meste. Vedr. parkeringsplassen, så er det dessverre ikke hotellet som eier denne, men kommunen. Vi skulle også ønske en bedre løsning på parkeringssituasjonen for våre gjester. Ønsker dere en fortsatt god sommer og hjertelig velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Tønsberg Brygge.

Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Flott hotell på bryggen i Tønsberg. Vennlig personale og kjempegod frokost. Fikk oppgradert rom med «sjøutsikt», men dessverre så tenkte vi ikke på at dette rommet lå på solsiden. Sov ikke stort denne natten, da det var 30 grader ute og sikkert 40 grader inne på rommet. Ved utsjekk fikk vi informasjon om at vi kunne fått vifte på rommet. Dette burde faktisk vært på alle rom på solsiden og iallfall til Black Member kunder.

2  Takk, WencheR

Hei WencheR! Takk for din tilbakemelding etter deres opphold her hos oss. Vi tar med oss tilbakemeldingen din vedrørende viftene og prøver å lære av våre gjesters tilbakemeldinger. Ønsker deg en fortsatt god sommer og velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening som gjorde alt for alt vi skulle føle oss velkommen. Veldig god frokost med godt utvalg av forskjellig pålegg. God madrass i sengen og gode puter. Rommet var bra rengjort. Veldig fin beliggenhet.

Takk, 833beatem
Marianne Teien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Hei 833beatem. Fint å lese at dere hadde et fint opphold her hos oss på Thon Hotel Tønsberg Brygge. Ønsker dere en fortsatt hyggelig sommer og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Hadde en kjempefin tur til Tønsberg brygge. Lå på Thon hotel. Det ligger fint til på Tønsberg brygge. Koselig rom. Og koselige og blide ansatte. Frokosten var helt topp. Og det var helt herlig sommervær ute. Kommer gjerne igjen.

Reisetype: Reiste alene
Takk, SolfridS23

God morgen SolfridS23. Takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold her på Thon Hotel Tønsberg Brygge. Fortsatt god sommer og hjertelig velkommen tilbake til oss.