Booking.comUSD 174
Orbitz.comUSD 164
ZenHotels.comUSD 189
2025 av 292 anmeldelser
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell, flott rom og serviceinnstilt personale. God frokost med godt utvalg. Ligger helt perfekt til på brygga med kort avstand til kjøpesenter og restauranter. Anbefaler gjerne dette hotellet til venner og bekjente. Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Arvid A
Marianne Teien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Kjære Arvid A, Hjertelig takk for at du anbefaler hotellet til venner og kjente:) Setter spesielt pris på tilbakemeldingen om hyggelig betjening og god frokost. Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Jeg bor alltid på Thon og i Tønsberg vil jeg si det er et av de beste stedene å overnatte. Bra beliggenhet på brygga, fine rom, rent, god frokost og ikke minst ekstremt serviceinnstilt betjening!! Ragnhild og hun andre lyse jenta jeg ikke husker navnet på og alle andre jeg har møtt der fortjener ros for hvordan de ser gjestene. Blide og imøtekommende.. Alltid!! Anbefales! Gro Merethe

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, GroJ1

Kjære Gro Merethe, Takk for ekstremt hyggelig tilbakemelding. Jeg er veldig fornøyd med mine ansatte, så hyggelig at gjestene også legger merke til de:). Velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Tønsberg Brygge

Anmeldt 1. august 2021

Varme og delikate farger/tapeter på rommet, gode senger/puter/dyner, spesielt god frokost, innholdsrik med mange gode smaker delikat anrettet, Rent og ordentlig overalt, og hotellet ligger meget sentralt til ved bryggekanten og et stenkast fra sentrum.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, evalG1092UE

Hei evalG1092UE, Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding etter ditt opphold her på hotellet. Hyggelig å se at dere likte hotellet og spesielt frokosten. Hjertelig tilbake til oss ved neste besøk i Tønsberg!

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig mottakelse og tips om parkering. Rommet var koselig og det var rolige omgivelser (kanskje pga ukedag?). Frokosten var veldig god og med rikholdig utvalg av både varmretter, pålegg og annet. Mulighet for å spise utendørs er også et pluss. Utsjekk var også hyggelig så vi kommer gjerne igjen.

Romtips: Parkering kan ikke reserveres. 280,- per døgn (resepsjonen selger dette) eller 3t på app/automat. Gratis på sen kveld/natt.
Takk, AnitRasc

Hei AnitRasc, Takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold her hos oss. Fint å se at dere var fornøyd med oppholdet. Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 20. juli 2021

Bodde 4 netter på Bryggen.Tatt godt imot i resepsjonenFint rom knallgod frokostbuffeBra rengjøring alti alt toppfornøydKan absolutt anbefales.Kommer gjerne igjenneneste negative er parkeringen,der burde det vært gratis å parkere og ikke det stresset det medfører å huske å betalemen det er vell ikke hotellet som eier grunnen?

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, Lars Myhre L
Marianne Teien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Hei Lars Myhre L! Takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold her hos oss. Fint å se at dere er fornøyd med deg meste. Vedr. parkeringsplassen, så er det dessverre ikke hotellet som eier denne, men kommunen. Vi skulle også ønske en bedre løsning på parkeringssituasjonen for våre gjester. Ønsker dere en fortsatt god sommer og hjertelig velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Tønsberg Brygge.