Booking.comUSD 148
Orbitz.comUSD 148
Lol.travelUSD 199
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Rene og ryddig rom og fellesarealer. Ble godt mottatt ved innsjekk og ved andre henvendelser i resepsjonen. Kjempepluss med chromecast på TV’en. Serviceinnstilt personell. Dette var ett av fire hotell på like mange dager, det billigste og absolutt det vi var mest fornøyd med!

Takk, Sunniva K
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Pass på, ikke få rom i 3. Etg. Knøttsmå rom m skråtak, må balansere sidelengs langs sengen. Skjærer du klar av det, så er du safe. Rent og pent, god frokost. Betjeningen var hyggelige og hjelpsomme, og alle sportskanaler på TVen på rommet.

Reisetype: Reiste alene
Takk, SteinarI5
Anmeldt 15. august 2021 via mobile enheter

Meget imøtekommende personale. Enkelt helt fra beststilling til avreise. Rent og pent . Gode senger. Frokosten er noe for seg selv, det bugner av godsaker. Tredje gang vi overnatter der og kommer igjen helt garantert.

Takk, Solvor A
Marianne Teien, General Manager på Thon Hotel Brygga, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2021

Kjære Solvor A, Hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding. Godt å se at dere er fornøyd med oss og har lyst til å komme tilbake. Hjertelig velkommen:)

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Flott hotell, flott rom og serviceinnstilt personale. God frokost med godt utvalg. Ligger helt perfekt til på brygga med kort avstand til kjøpesenter og restauranter. Anbefaler gjerne dette hotellet til venner og bekjente. Kommer gjerne igjen.

Takk, Arvid A

Kjære Arvid A, Hjertelig takk for at du anbefaler hotellet til venner og kjente:) Setter spesielt pris på tilbakemeldingen om hyggelig betjening og god frokost. Hjertelig velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Jeg bor alltid på Thon og i Tønsberg vil jeg si det er et av de beste stedene å overnatte. Bra beliggenhet på brygga, fine rom, rent, god frokost og ikke minst ekstremt serviceinnstilt betjening!! Ragnhild og hun andre lyse jenta jeg ikke husker navnet på og alle andre jeg har møtt der fortjener ros for hvordan de ser gjestene. Blide og imøtekommende.. Alltid!! Anbefales! Gro Merethe

Takk, GroJ1

Kjære Gro Merethe, Takk for ekstremt hyggelig tilbakemelding. Jeg er veldig fornøyd med mine ansatte, så hyggelig at gjestene også legger merke til de:). Velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Tønsberg Brygge