“En stor skuffelse!”
Anmeldelse av Restaurant Sjøsiden

Restaurant Sjøsiden
Vurdert som nr. 50 av 94 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 2. september 2021 via mobile enheter

Dette var dagens største skuffelse. Fikk omsider bord inne på eget initiativ. Bestilte fra barnemenyen spaghetti til 4 åringen. Kun ren spaghetti med ketsjup. 109,- kostet det.
Til 16 åringen bestilte vi fettuccini med grillet entrecôte. Skal si den var grillet. Rett og slett grillet i hjel og seig som fy. I tillegg var den full av trevler og seigt fett. Jeg bestilte indrefilet med peppersaus. Dette kjøttet var helt ok, men smakløst. Tilbehøret var også kjedelig. Smakløs peppersaus. Kan det ha vært Toro sin? Totalprisen på 840,- inkl drikke gav en særdeles stor bismak og noe tips har jeg nesten aldri vært lenger unna å gi.
Vi kommer ikke tilbake!

Dato for besøk: september 2021
Takk, andreasholmen

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Vi var på sjøsiden tidlig i sommer og var meget fornøyd med mat og service. I dag ble vi sittende å vente på betjening i ca 15-20 minutter uten at noen kom. Da jeg sa ifra sa de at de skulle komme. Etter enda 10 minutter ga vi opp og dro ett annet sted hvor vi var ønsket.

Takk, j_runds2018
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

En dag for historien ! Selv den ultrakresne 11åringen var strålende fornøyd og påstod at det var det beste han noen gang hadde spist. Fem forskjellige retter hvor alle var særdeles fornøyd med maten. Super service og undertegnede spiste det som så langt er Norges beste Fish & chips.
Sjøsiden Jarlsø anbefales på det aller varmeste..

Takk, 768janerik
Anmeldt 4. juli 2021

Vi hadde bestilt bord og bordet var reservert da vi kom. Rask servering etter at vi hadde bestilt. Stor porsjon og god mat. Ved inngangen var det oppslag om bruk av munnbind; flere kom inn uten det og dette ble ikke påtalt av betjeningen. Dårlig.

Takk, Ole_J2101
Anmeldt 2. juni 2021 via mobile enheter

Beste Muoles Frites i Tønsberg. Terningkast 6
Hyggelig restaurant i sjønære og rolige omgivelser .
Meget hyggelig personale .
Dette blir min stamrestaurant i nær området

Dato for besøk: mai 2021
Takk, halepe

Reisende som så på Restaurant Sjøsiden, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Restaurant Sjøsiden? Del dine erfaringer!