Gratis avbestilling frem til 12.02.23
Gratis avbestilling frem til 12.02.23
Orbitz.comUSD 135
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Var med på bursdagsfeiring på hotellet som startet med «Tønsberg games» som en bli kjent-event. Etterpå var det middag i en flott stor-sal og bursdagsfest nede i Bagleren. Dagen etter var det deilig frokost med egg og bacon, og sen utsjekk

Et flott hotell med et hyggelig og imøtekommende personal. En rolig og innbydende atmosfære, sammen med ltt luksus og kvalitet. Dette gav den perfekte hotell-følelsen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Fururabben
Anmeldt 21. september 2018 via mobile enheter

Fint konferansehotell på kaikanten i Tønsberg. Hyggelig betjening, greie rom, rent og ryddig. Senga var god. Bra frokostbuffet med alt du trenger. Pluss for kokk som lager omelett ved buffeten.

Enkel 24-timers disk med varme og kalde drikkevarer pluss snacks ved resepsjonen.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, bergerac42
Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Dette var for dårlig. Tydelig et slitt hotell som trenger omfattende renovering, men pluss for veldig hyggelig betjening og mulighet for parkering.

Det som trakk Klubben ned fra gjennomsnitt lig var dårlig ventilasjon på og mørke og tunge rom, men bra at det var reint.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, 765gunnarf
Martin T, General Manager på Hotel Klubben, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Hei Gunnar

Takk for hyggelig tilbakemelding på våre ansatte, det er veldig hyggelig å høre, så er det selvsagt ikke like hyggelig at ikke oppholdet svarte til forventningene. Men det er da gledelig å kunne fortelle at vi planlegger en større renovering av hotellet og at vi da nok vil ta tak i de tingene du ikke fant tilfredstillende. Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Ha en fin dag.

Anmeldt 6. september 2018

I forbindelse med Poker NM i Stokke , booket jeg et rom på Hotell Klubben i Tønsberg for å få mest mulig ro før turneringene. Det ble et relativt langt opphold fra onsdag 29 august til mandag 3 sept.

Jeg fikk et nydelig rom i 7 etg med balkong og utsikt over inseglingen fra vestfjorden til Tønsberg brygge. Rommet var ellers pusset lett opp fra sist opphold og fremsto rent og pent.

Skryt til alle ansatte fra stuepiker til frokostverter for hygglig smil og ekstra service. Dette var et av de bedre oppholdene jeg har hatt , selvom selve "pokerturneringen " gikk dårlig denne gang. Minibar hadde de sluttet med ( noe som er forståelig og helt greit ) så det var bare å kjøpe drikk etc i reseptionen.

Stort pluss for god frokost om en noe rotete plassert.

Kommer gjerne tilbake. ANBEFALES :)

Romtips: forhør deg med reseptionen
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Hans O
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Hotellet er delvis pusset opp, og i gang med resten. Det gir hotellet et kraftig «løft», og med sin flotte beliggenhet og utrolig personlige og gode service er dette et naturlig førstevalg i Tønsberg - anbefales

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, 613kjetila