TripadvisorUSD 159
Booking.comUSD 159
Orbitz.com
FindHotel
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er under oppussing så resepsjonen er kjedelige greier. Det er greit nok det, blir nok bedre der.

Men rommet var stusselige greier det og.
Dårlig lys, dårlig med stikkontakter. Ingen ved nattbordet.
Lite og trangt bad.

Vi hadde rom ut mot "bakhagen" i nærheten av ett aggregat eller noe annet som durer. Ligger og masse isolasjon og håndklær utenfor vinduet som er veldig lite pent og se på. Burde ryddet opp bak der.

Hyggelig uteområde i front og frokostsalen var nyrenovert.
God frokost.

Takk, epseh
Torgeir Birkeland, Daglig leder på Hotel Klubben, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager standarden på rommet, og håper dere gir oss en ny sjanse når alt er ferdig renovert.

Anmeldt 10. juli 2020

Dette er et hotell som på ingen måte fortjener en status som et bra hotell.

Inngangspartiet var kjempestygt pga. oppussing, uten et eneste forsøk på å pynte og gjøre det hyggelig å komme inn.

Jeg har aldri blitt så dårlig behandling av hotellpersonalet som ved første øyblikk behandlet meg så dårlig og utviste særdeles dårlig service mot kunder.

Vi ble lovet at det var ledige p-plasser, men da vi kom inn ble vi kjefter ut for å spørre om p-plass siden plassene var holdt av til håndtverkere. Dette er uakseptabelt da de viktigste peronene er gjestene. De burde ha fikset p-plasser andre steder for å etterkomme gjestenes behvov.

Resepsjonistenes elendige oppførsel er fullstendig uakseptabel og viser at de ikke viser at de ikke bryr seg om å fylle hotellet med gjester.
Kunden er ikke i sentrum i det hele tatt.

Rommet var møkkete, mistenkelige merker i sengetetøyet, og badet var møkkete, mugg i fugene.

Vï ba om å bytte rom, men vi ble blankt avvist.

Etter dette ville v

Takk, TFLOslo_Oslo_Norway

Takk for tilbakemeldingen din. Dessverre ble renoveringen ble dessverre noe forsinket grunner COVID-19 situasjonen, vi beklager det. Vi beklager også virkelig at dere ikke ble behandlet på en god måte og er enige i det du skriver. Vi skal forbedre oss, og håper dere vil gi oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Anmeldt 16. desember 2019

Lions Club Sem har sine møter på Hotel Klubben hver første tirsdag i måneden. I desember hadde vi vår tradisjonelle julemiddag og fikk servert tradisjonell norsk jylenat med ribbe, pølse, medisterkaker og tilbehør. Som vanlig god mat og hyggelig betjening.

Romtips: Ligger sentralt til med utsikt over fjorden
Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, PerRosenbladBrun
Anmeldt 15. oktober 2019

Ligger sentralt, greie rom, god frokost, hyggelig atmosfære og hjelpsome og service innstilt personale. Vi var 16 stk fra et håndball lag som reiste og hadde to overnattinger.
Pris stod i forhold til kvaliteten.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Birdieboe
Martin T, General Manager på Hotel Klubben, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding.
Velkommen tilbake

Mvh
Martin

Anmeldt 13. oktober 2019

Helt greit 1-natts ene-opphold på rom# 420 (sørvestvendt) på tradisjonsrikt hotell som er under nødvendig opp-pussing både utenfor og innvendig.

På +siden:
Hyggelig betjening over hele hotellet.
God informasjon ved innsjekk.
Mulighet for døgnparkering under tak i hotellets kjeller for kr. 195,- pr. døgn. Fint så man slipper å stå parkert utendørs om man har kostbart utstyr i bilen som ikke egner seg å ta med på rommet.
God seng på mitt rom.
TV'n virket helt som den skulle.
God og grei frokost selv om jeg sov i lengste laget etter en jubileumsfeiring i min gamle hjemby.
Ganske fleksibel utsjekk (12:00-ish)søndag 13/10.;oD

På -siden:
Genereralopp-pussing påbegynt i august i år er langtfra ferdig:
Mitt rom/baderom var greit rengjort ved innsjekk, men virket ganske slitent/umoderne i møblering/fargevalg.
Ingen av strømkontaktene langs gulvet ved lenestolene på høyre side av rommet fungerte. Ikke da heller lampene som var koplet til dem.
Utenfor vinduet mot Kanalen/DS Kysten manglet det murbrokker på fasadekanten og malingen flasset massivt av på undersiden av minibalkongen i 5.etasje.
Burde vært TV-overvåking med video-opptak av bilene i parkeringskjelleren, - vet om flere tilfeller av utført hærverk på gjesters parkerte biler i denne garasjen.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, 182dagd

Takk for hyggelig tilbakemelding.
Som du både opplevde og nevner her, er vi i starten av et større renoveringsprosjekt.
Alt på din - side her vil da få en tydelig og velfortjent løft.

Velkommen tilbake.

Mvh