Booking.comUSD 159
FindHotelUSD 157
CheapTicketsUSD 158
eDreamsUSD 159
Anmeldt 27. juli 2020

Ved innsjekk var det ene rommet vi fikk utdelt ikke rengjort, men fikk raskt et nytt rom. På det andre rommet var det «rester» fra forrige gjester i toalettet og de måtte vaske badet på nytt. Mye støy fra gaten utenfor, derfor kunne man ikke ha vindu åpent. Det ble veldig varmt på rommet og dårlig luft etterhvert. Kun stikk kontakter et sted. Hadde gledet meg til å besøke dette historiske hotellet og ble veldig skuffet over standarden på rommene. Frokosten og betjeningen i spisesalen var tipp topp. Skeptisk på om jeg tør prøve dette hotellet ved neste tur til Tønsberg.

Takk, Karianne1067
Torgeir Birkeland, Daglig leder på Hotel Klubben, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Hei Karianne

Vi beklager at rommet manglene på rom, men er glade for at vi fikk mulighetene til å vaske på nytt. Hotellet er under renovering, og vi håper du vil gi oss en ny mulighet ved en senere anledning.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er under oppussing så resepsjonen er kjedelige greier. Det er greit nok det, blir nok bedre der.

Men rommet var stusselige greier det og.
Dårlig lys, dårlig med stikkontakter. Ingen ved nattbordet.
Lite og trangt bad.

Vi hadde rom ut mot "bakhagen" i nærheten av ett aggregat eller noe annet som durer. Ligger og masse isolasjon og håndklær utenfor vinduet som er veldig lite pent og se på. Burde ryddet opp bak der.

Hyggelig uteområde i front og frokostsalen var nyrenovert.
God frokost.

Takk, epseh

Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager standarden på rommet, og håper dere gir oss en ny sjanse når alt er ferdig renovert.

Anmeldt 10. juli 2020

Dette er et hotell som på ingen måte fortjener en status som et bra hotell.

Inngangspartiet var kjempestygt pga. oppussing, uten et eneste forsøk på å pynte og gjøre det hyggelig å komme inn.

Jeg har aldri blitt så dårlig behandling av hotellpersonalet som ved første øyblikk behandlet meg så dårlig og utviste særdeles dårlig service mot kunder.

Vi ble lovet at det var ledige p-plasser, men da vi kom inn ble vi kjefter ut for å spørre om p-plass siden plassene var holdt av til håndtverkere. Dette er uakseptabelt da de viktigste peronene er gjestene. De burde ha fikset p-plasser andre steder for å etterkomme gjestenes behvov.

Resepsjonistenes elendige oppførsel er fullstendig uakseptabel og viser at de ikke viser at de ikke bryr seg om å fylle hotellet med gjester.
Kunden er ikke i sentrum i det hele tatt.

Rommet var møkkete, mistenkelige merker i sengetetøyet, og badet var møkkete, mugg i fugene.

Vï ba om å bytte rom, men vi ble blankt avvist.

Etter dette ville v

Takk, TFLOslo_Oslo_Norway

Takk for tilbakemeldingen din. Dessverre ble renoveringen ble dessverre noe forsinket grunner COVID-19 situasjonen, vi beklager det. Vi beklager også virkelig at dere ikke ble behandlet på en god måte og er enige i det du skriver. Vi skal forbedre oss, og håper dere vil gi oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Anmeldt 16. desember 2019

Lions Club Sem har sine møter på Hotel Klubben hver første tirsdag i måneden. I desember hadde vi vår tradisjonelle julemiddag og fikk servert tradisjonell norsk jylenat med ribbe, pølse, medisterkaker og tilbehør. Som vanlig god mat og hyggelig betjening.

Romtips: Ligger sentralt til med utsikt over fjorden
Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, PerRosenbladBrun
Anmeldt 15. oktober 2019

Ligger sentralt, greie rom, god frokost, hyggelig atmosfære og hjelpsome og service innstilt personale. Vi var 16 stk fra et håndball lag som reiste og hadde to overnattinger.
Pris stod i forhold til kvaliteten.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, Birdieboe
Martin T, General Manager på Hotel Klubben, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding.
Velkommen tilbake

Mvh