Arvid R
Dato for oppholdet: august 2020
Torgeir Birkeland, Daglig lederHotel Klubben, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 10. aug. 2020
Hei Arvid

Så trist at dere ikke ble tatt imot på en god måte. Vi skal jobbe med våre rutiner og forbedre oss. Vi beklager og håper du gir oss en ny sjanse ved en senere anledning.
kr 1 980
  • Priceline
15.7 km fra Hotel Klubben
Se flere hoteller i Tønsberg
Anmeldt 2. august 2020

Bestilt dobbeltrom med single senger, fått dobbeltseng. Litt skittent, såpebeholder tom, ikke mye lys,ikke ledig parkering, flekkete sengetøy og peanøtter på gulvet...Ikke verdt prisen. Nydelig utsikt, koselig betjening. Bra frokost. Men kommer ikke tilbake hit.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Elsokaja
Torgeir Birkeland, Daglig leder på Hotel Klubben, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager om vi har gitt inntrykk av at renoveringen er ferdig, den pågår for fullt og vi håper dere kan gi oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Anmeldt 31. juli 2020

Vennegjeng på 17 på weekendtur i Tønsberg.
Positivt: Ålreit midlertidig frokost, stor dusj, pent uteområde, bra beliggenhet

Negativt: treg heis, renovering, fikk ikke de rommene vi hadde blitt fortalt vi skulle få, rommene var ikke gjort klart til innsjekk

Vi koste oss fordi vi var i godt lag, fikk ingen klager på høyt lydnivå:)

Takk, elsalA9668LV

Takk for tilbakemeldingen. Det er godt å se at dere koste dere i Tønsberg. Vi håper vi ser dere igjen ved en annen anledning.

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Reserverte på hotellet siden dette tidligere var det beste i Tønsberg. Og hva opplever man? Jo, et hotell under renovering og ting henger ikke sammen. Der verste er at det fikk man ingen informasjon om ved reservasjon. Dette er en gammel storhet som sannsynlig ikke kommer til å reise seg igjen.

1  Takk, torel708

Hei Torel708

Vi beklager at oppholdet ikke sto til forventningene. Vi beklager at du ikke fikk informasjon om renovering før ankomst. Vi håper du vil komme tilbake når alt er ferdig pusset opp.

Anmeldt 28. juli 2020

Det stod ingenting på bookingsiden om at hotellet var midt i en renovering! Hotellresepsjonen burde vært renovert ferdig før gjestene kom. Det var ikke koselig å komme som gjest. Førsteinntrykket var ikke bra. Romstandarden er fra 80-tallet, med et gammelt ekkelt vegg-til-veggteppe på golvet, og generelt dårlig standard på senger, vinduer og resten av inventaret. Det var heller ikke service på rommene, da hotellet skyldte på Covid-19. På alle andre hotell vi har vært i sommer, har ikke dette vært et problem. Det var svært lytt ut mot hovedgaten/brygga pga. av gamle vinduer.
Hotellet reklamerer med parkering, men den var smokk full begge dagene vi var der, og det var et stressmoment å finne parkering i nærheten av hotellet, og dessuten var det det dyrt.
Positivt var den hyggelige unge mannen i respsjonen, og den nyrenoverte spisesalen.

Alt i alt - hotellet burde vært ferdigrenovert før dere slipper til gjestene. Det var absolutt ikke verdt de nær 1700,- vi betalte per natt!

Takk, Gkf1966

Takk for tilbakemeldingen. Vi beklager at oppholdet ikke sto til forventningene. Vi skal ta til oss det du skriver og forbedre oss. Vi håper vi ser dere igjen når renoveringen er ferdig.

Anmeldt 27. juli 2020

Ved innsjekk var det ene rommet vi fikk utdelt ikke rengjort, men fikk raskt et nytt rom. På det andre rommet var det «rester» fra forrige gjester i toalettet og de måtte vaske badet på nytt. Mye støy fra gaten utenfor, derfor kunne man ikke ha vindu åpent. Det ble veldig varmt på rommet og dårlig luft etterhvert. Kun stikk kontakter et sted. Hadde gledet meg til å besøke dette historiske hotellet og ble veldig skuffet over standarden på rommene. Frokosten og betjeningen i spisesalen var tipp topp. Skeptisk på om jeg tør prøve dette hotellet ved neste tur til Tønsberg.

Takk, Karianne1067

Hei Karianne

Vi beklager at rommet manglene på rom, men er glade for at vi fikk mulighetene til å vaske på nytt. Hotellet er under renovering, og vi håper du vil gi oss en ny mulighet ved en senere anledning.