helgehals
Farsund, Norge
Anmeldelse av Hotel Klubben
5,0 av 5 boblerAnmeldt 30. sep. 2020
Dato for oppholdet: september 2020
Romtips: Front rooms have the best view
5,0 av 5 boblerSted
5,0 av 5 boblerService
5,0 av 5 boblerSovekvalitet
Torgeir Birkeland, Daglig lederHotel Klubben, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 2. okt. 2020
Kjære helgehals

Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi gleder oss til å se deg igjen.
kr 1 848
    15.7 km fra Hotel Klubben
    Se flere hoteller i Tønsberg
    Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Et helt ok sted.
    Et vanlig hotell, har det som trengs men ikke noe mer.
    Rommet var vanlig hotellrom størelse.
    Rent og fint.
    Standard upersonlige hotell ganger og resepsjon.
    Frokost innholdt det vanlige, alt smakte godt.
    God beligenhet.

Dato for oppholdet: september 2020
    2  Takk, eivindm2013
    Torgeir Birkeland, Daglig leder på Hotel Klubben, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. september 2020

Takk for tilbakemeldingen. Vi håper vi får gleden av å se deg igjen når renoveringen vår er fullført.

Anmeldt 3. september 2020

Hotellet var under oppussing, med en midlertidig resepsjon bak en midlertidig inngang.

Vi fikk et rom merket «deluxe». Jeg må innrømme at jeg er i tvil om vi ble oppgradert eller - vanligvis pleier resepsjonen å gjøre oppmerksom på at en blir oppgradert.

Uansett, rommet var stort, med en egen sittegruppe. Vannkokeren sto litt malplassert på bordet, og man måtte lete etter et elektrisk uttak ... og følgelig flytte vannkokeren. Mer generelt, det var få elektriske uttak på rommet, ingen ved sengene og lite ved sittegruppen og pulten. Tatt i betraktning at rommet ble pusset opp i 2014 er dette for dårlig.

Frokosten var grei, med godt utvalg av både varme og kalde retter. Frokosten ble ikke helt som forventet. Ved innsjekk opplyste resepsjonen at frokosten ble servert fra 0630. Siden vi skulle forlate hoteller ca 0710 virket det som om vi hadde god tid. Overraskelsen var derfor stor da vi ankom frokostsalen 0645 og det ikke var klart. Det viste seg at frokosten startet 0630 i ukedagene, ikke i helgene, da starter den 0700. De gjorde hva de kunne for å bli ferdig slik st vi kunne få litt mat i kroppen før vi dro. Jeg mumlet noe om st dette burde resepsjonen ha klart å formidle ...

Mens vi spiser kommer en ansatt fra resepsjonen for å hente seg en kopp kaffe, en av de som jobber i frokostsalen forteller henne at resepsjonen hadde feilinformert oss. Svaret var kort og godt at de har sommervikarer I resepsjonen og da skjer slikt.

Ved utsjekk oppdaget jeg at vi hadde betalt ved innsjekk, men at parkeringen ikke ble registrert da. Så her måtte kortet dras på nytt. Ingen kvitteringer, hverken for overnattingen eller parkeringen. Det var visst ikke bare sommervikarene som rotet, men også hun som la ut om hvor håpløse sommervikarene var.

Jeg vil si at servicenivået, spesielt i resepsjonen, står noe tilbake for det ønskelige.

Takk, Mortenha
    Torgeir Birkeland, Daglig leder på Hotel Klubben, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2020

Hei Mortenha

Takk for at du valgte å bo hos oss, og takk tilbakemeldingen. Vi beklager uklar og manglende informasjon. Vi skal ta det du skriver til oss og bruke det til å forbedre oss. Jeg håper du gir oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Anmeldt 14. august 2020

Står at det er under oppussing, og at 1. og 2. etg er totalrenovert. Det var ikke vårt rom i 2.etg. Mulig noen vegger var malt, men gulvteppet var så skittent og ikke lagt i år. Kom i skade for å flytte på ett nattbord for å finne flere stikkontakter - der hadde det ikke vært hverken støvsuger eller tepperens de siste årene.
    Hotellet har noen få p-plasser under hotellet, men de kan ikke bestilles. Selv ikke med HK personer i bilen. Bare 2-3 timers, og en dyr 24 timers, p-plass utenfor hotellet, som var helt fullt i de to døgnene vi var der. Heldigvis var HK-plassen ledig når vi ankom. Lite serviceminded personale i resepsjonen dagtid.

Takk, Lyng-Nilsen
    Torgeir Birkeland, Daglig leder på Hotel Klubben, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2020

Takk for din tilbakemelding. Så synd at oppholdet ikke sto til forventningene. Vi beklager manglende støvsuging bak nattbordet. Angående parkering har vi kun et begrenset antall plasser, vi beklager det og håper det ikke ødela oppholdet deres i Tønsberg. Frokostsal og møterom i 2. etg er totalrenovert, mens 1. etg dessverre ble noe forsinket, men nærmer seg nå ferdigstillelse. Vi håper dere kan vurdere å gi oss en ny sjanse når alt er ferdig.

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Vi bestilte superiorrom med sjøutsikt, rommet hadde skog utenfor, og rommet var nitrist. Stort men nedslitt. Hele rommet bar preg av å være gammelt. Doen var så lav at den var i barnehagehøyde. Vi byttet til rom med sjøutsikt. Dusjavløp tett, og doen bråkte høyt i 5 min etter nedtrekk. Også gammelt og trist interiør. Det var ingen bar eller fellesareal åpen. Frokost grei, med speilegg stekt lenge før servering. Dette holder ikke. Her trengs totalrenovering!

Takk, fridama1
    Torgeir Birkeland, Daglig leder på Hotel Klubben, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2020

Hei fridama1

Så trist at oppholder ikke sto til forventningene. Hotellet er under oppussing, men det skal likevel være bedre enn det dere opplevde. Vi beklager og håper du gir oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Selv om hotellet var under oppussing, var vi jo forventningsfulle, til hotellet, som er gammelt og ærverdig.
    Det var trist å oppleve at jenta i resepsjonen, ikke fikk en til å føle seg velkommen, og mente nok at vi som gjester var der for henne, og ikke omvendt . Redningen var å unngå henne, forutenom innsjekk og utsjekk . Det er likevel trist å møte arroganse istedenfor hyggelig mottagelse. Neste gang blir nok alternativer valgt. Hotelllet er nok langt unna sin storhetstid.

Takk, ArvidReigstad

Hei Arvid

Så trist at dere ikke ble tatt imot på en god måte. Vi skal jobbe med våre rutiner og forbedre oss. Vi beklager og håper du gir oss en ny sjanse ved en senere anledning.