Booking.comUSD 147
eDreamsUSD 147
Orbitz.comUSD 148
Anmeldt 25. juli 2021

Veldig pent hotell.
Pent, godt vedlikeholdt rom.
Hyggelig og serviceinnstilte ansatte.
Deilig, deilkat frokost som passa til hele familien.
Det som trakk ned opplevelsen, var at det ikke var mulig å kjøle ned rommet. Det var svært varmt, noe som gjorde nattesøvnen redusert. Hotellet hadde ikke flere vifter igjen. Vi fikk låne en privat vifte fra en ansatt den første natta, og valgte deretter å kjøpe en ny vifte for å holde ut varmen. Ville ikke anbefalt hotellet i sommervarmen.

1  Takk, emmelink
Torgeir Birkeland, Daglig leder på Hotel Klubben, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Takk for tilbakemeldingen. Det var noen varme dager når du bodde hos oss, og vi beklager varmen på rommet. Vi håper vi ser deg igjen ved en annen anledning.

Anmeldt 22. juli 2021

Hotellet fremstår som oppusset og pent. Hyggelig resepsjon og effektiv innsjekk. Fikk ett pent rom i 6 etasje, med fin utsikt, men rommet var fryktelig varmt. Det er ikke aircondition noe som gjør at rommene blir svært varme. Gardinene var heller ikke trukket for før vi kom så det var fryktelig tung luft. Bordvifte på rommet, men det hjelper ikke nok. Åpna vinduet så mye som mulig og satte vifta på fullt innfor så det ble levelig. Ellers svært bra beliggenhet og god standard.

Takk, RouleurKJH

Takk for tilbakemeldingen. Det var noen varme dager når du bodde hos oss, og vi beklager varmen på rommet. Vi håper vi ser deg snart igjen.

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening, parkering i umiddelbar nærhet til resepsjon, fine rom som kunne behøvd økt effekt på sommeren. Spesielt glad over å finne "verdens beste ost", Kraftkar fra Tingvoll Ost på frokostserveringen. Historisk sus i gangene med flotte malerier av Norgeseliten i revy.

Takk, stiansim80

Takk for tilbakemeldingen. Det er hyggelig å se at du satt pris på frokosten vår. Vi håper vi ser deg igjen snart.

Anmeldt 17. juli 2021

Pent rom, fint bad og god frokost. Fin beliggenhet ved brygga i Tønsberg sentrum. Ventilasjon på rommet var elendig. Vinduet på rommet kunne åpnes 10 cm i toppen så det ble veldig varmt og dårlig luftkvalitet.

Takk, mortenj945

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet hadde gjort en feil, som de etterhvert innrømmet, slik at vi ikke fikk det rommet vi hadde bestilt men et langt dårligere rom. For dette ble vi, etter mye unødvendig diskusjon, tilbudt en øl i kompensasjon! Rommene har ikke aircondition og vinduene kan ikke åpnes

Romtips: Dobbelsjekk reservasjonen
Takk, Vigdis T

Takk for tilbakemeldingen. Det er trist å se at dere hadde et opphold som ikke sto til forventningene. Vi tar til oss det du skriver og skal bruke det for å forbedre oss. Håper du gir oss en ny sjanse ved en senere anledning.