FindHotelUSD 134
Anmeldt 8. august 2021

2 par bestilte Suprior rom med ønske om utsikt til sjøen. Det fikk vi ikke. Vi havnet i 4 etg og så rett inn i taket/ bakgården :( :( Jeg sa vi ønsket sjøutsikt da vi booket inn, men suprior rommene lå i oppusset del og hadde ikke det. Den oppussede delen er da en MØRK trist gang, og rommet var ikke spesielt flott til en pris på snaue 4000,- for to netter. Det hadde en sittegruppe, det var nok det som var suprior..?..

Badet, var vel kun delvis nyoppusset... fliser bar preg av 80 tallet... men helt greit :)

TOALETTET på begge rommene var feilmontert, det var "henge toalett" men det sto helt nede på gulvet, som da vil di at det ble latterlig lavt :( Bra vi var spreke voksne i alder 55-75 år

Meget varmt på rommet, uten mulighet og lufte. Det er en liten bordvifte i skapet - gudskjelov .... Sengetøyet var MEGET GODT!!!

Hotell frokosten var heller ingen wow opplevelse, men vi ble mette...

Vi var alle enige om at det holder med denne ene gangen på hotell Klubben.

Romtips: Velger du suprior rom , må man be om 7. etg..... kanskje ser man da over hustakene og har noe utsikt????
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, AnneR2010
Torgeir Birkeland, Daglig leder på Hotel Klubben, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Takk for tilbakemeldingen. Det er trist å se at dere hadde et opphold som ikke sto til forventningene. Vi tar til oss det du skriver og skal bruke det for å forbedre oss. Håper dere likevel kan vurdere å gi oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Anmeldt 7. august 2021

Nettsiden viser et flott bilde av De luxe rommene, så da gikk vi for det. Gammelt og slitt, rekkverket på terrassen var rustent og løst. Terrassen var også fult av sigarett aske og sneiper. Det var ikke verdt prisen på kr.4160,-Frokosten var bra, god mat, men veldig kaotisk. Lang kø ut i matsalen, og selv om det skulle kun være 6 personer rundt maten var det på et tidspunkt 12 stykker der, hvorav 3 personer var fra personalet. Men jentene som jobbet der prøvde så godt de kunne og var veldig hyggelige. Vi kommer nok ikke tilbake.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, WencheG11

Takk for tilbakemeldingen. Det er trist å se at dere hadde et opphold som ikke sto til forventningene. Vi tar til oss det du skriver og skal bruke det for å forbedre oss. Håper du gir oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Et helt ok sted.
Et vanlig hotell, verken mer eller mindre har det som trengs men ikke noe mer.
Rommet var vanlig hotellrom størelse.
Rent og fint.
Standard upersonlige hotell ganger og resepsjon.
Frokost innholdt det vanlige, alt smakte godt.
God beligenhet.

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, eivindm2013
Torgeir Birkeland, Daglig leder på Hotel Klubben, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Takk for tilbakemeldingen. Håper vi ser deg igjen ved en annen anledning.

Anmeldt 25. juli 2021

Veldig pent hotell.
Pent, godt vedlikeholdt rom.
Hyggelig og serviceinnstilte ansatte.
Deilig, deilkat frokost som passa til hele familien.
Det som trakk ned opplevelsen, var at det ikke var mulig å kjøle ned rommet. Det var svært varmt, noe som gjorde nattesøvnen redusert. Hotellet hadde ikke flere vifter igjen. Vi fikk låne en privat vifte fra en ansatt den første natta, og valgte deretter å kjøpe en ny vifte for å holde ut varmen. Ville ikke anbefalt hotellet i sommervarmen.

1  Takk, emmelink
Torgeir Birkeland, Daglig leder på Hotel Klubben, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Takk for tilbakemeldingen. Det var noen varme dager når du bodde hos oss, og vi beklager varmen på rommet. Vi håper vi ser deg igjen ved en annen anledning.

Anmeldt 22. juli 2021

Hotellet fremstår som oppusset og pent. Hyggelig resepsjon og effektiv innsjekk. Fikk ett pent rom i 6 etasje, med fin utsikt, men rommet var fryktelig varmt. Det er ikke aircondition noe som gjør at rommene blir svært varme. Gardinene var heller ikke trukket for før vi kom så det var fryktelig tung luft. Bordvifte på rommet, men det hjelper ikke nok. Åpna vinduet så mye som mulig og satte vifta på fullt innfor så det ble levelig. Ellers svært bra beliggenhet og god standard.

Takk, RouleurKJH

Takk for tilbakemeldingen. Det var noen varme dager når du bodde hos oss, og vi beklager varmen på rommet. Vi håper vi ser deg snart igjen.