FindHotelUSD 105
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt plassert i sentrum av Tønsberg, med gangavstand til brygga med mange utesteder og restauranter. Hotellet har det man forventer av et hotell. Trivelig og hyggelig betjening sørger for en lun atmosfære. Rent og pent.

Takk, osonder
Torgeir Birkeland, Daglig leder på Hotel Klubben, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper vi ser deg igjen snart.

Anmeldt 17. august 2021

Opphold på Klubben 17.07 - 20.07.2021
Da vi ankom mfikk vi beskjed om å trekke lapp, gul eller grønn - hvorfor det?, spurte vi. Gul lapp var for frokost fram til 0830, grønn lapp for frokost senere, Koronatiltak .
Rommet , superior, var helt ok, men min mann savnet skrivebord.
En kveld ville vi ha hvert vårt glass vin da vi satt i resepsjonsområdet. Det var ingen andre gjester i dette området da. Vi fikk beskjed om å bruke QR-app. Koronatiltak. Jeg hadde problemer med å få denne til å virke, og resepsjonisten kom for å bistå etter en stund, etter å ha betjent noen andre som kom til resepsjonen. Resepsjonisten sto like ved meg og viste meg hvordan jeg skulle bestille. (hva med koronabestemmelsene da?)
Alt dette tok litt tid, men omsider lyktes det, QR fungerte, og han hentet vinglass til oss. Det måtte vært enklere å hente to glass rødvin uten et slikt kronglete mellomledd. Vinen skulle uansett føres på rommet.
Rommet ble ikke ryddet søndag, men vi reagerte ikke på det.
Mandag skulle vi på familiearr heledagen og kveld, og før vi dro hang vi opp «clean the room» skilt på døren. Da vi kom tilbake om kvelden var ikke rommet ryddet, og vi hadde heller ikke fått nye håndkler.
Jeg kontaktet resepsjonen og spurte hvorfor ikke det var skjedd, og en småsur dame i resepsjonen skyldte på korona (da er det vel viktig med renhold!!!)
Jeg bemerket også at det var hår på gulvet i dusjen da vi sjekket inn.
Jeg sa til henne at vi trengte nye håndkler, hun fant håndkler som hun ga meg.
Jeg følte jeg var på leirskole, og ikke på et hotell.
Ellers var esken med grønne lapper tom - men heldigvis var det ingen som ba om lapp da vi neste morgen kom til frokost.
Jentene i frokostsalen var veldig hyggelige og hjelpsomme, men betjeningen i resepsjonen,ihvertfall de vi møtte, har et stort forbedringspotensiale.

Jeg kan ellers opplyse at vi er hotell vante, og i denne koronaperioden har vi bodd på hotell i Haugesund, Bergen og Oslo, og på samtlige hotell har rommene våre blitt rengjort daglig. Senest helgen 15,08-19.08 bodde vi på hotell Bondeheimen i Oslo hvor servise og renhold av rom var topp.

Sorry, men hotell Klubben kommer vi ikke tilbake til, oppholdet der var dessverre en skuffende opplevelse

1  Takk, 907turidm

Takk for tilbakemeldingen. Så trist oppholdet ikke sto til forventningene. Det stemmer at vi som et smittevernstiltak overfor våre ansatte ikke går inn på rom det bor noen på, vi beklager om dette ikke ble opplyst om ved innsjekk. Vi håper dere vil vurdere å gi oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Rommet var bra og ikke noe og utsette på dette, men det var en eim av gamel røyklukt. Et godt tips hadde vel vært å ta bort vegg til vegg teppene . Utsikten var super og ellers ikke noe å klage på. . Parkering kunne vært noe rimeligere per døgn.

1  Takk, 812erikk

Takk for tilbakemeldingen og gode tips. Vi håper vi ser dere igjen snart.

Anmeldt 8. august 2021

2 par bestilte Suprior rom med ønske om utsikt til sjøen. Det fikk vi ikke. Vi havnet i 4 etg og så rett inn i taket/ bakgården :( :( Jeg sa vi ønsket sjøutsikt da vi booket inn, men suprior rommene lå i oppusset del og hadde ikke det. Den oppussede delen er da en MØRK trist gang, og rommet var ikke spesielt flott til en pris på snaue 4000,- for to netter. Det hadde en sittegruppe, det var nok det som var suprior..?..

Badet, var vel kun delvis nyoppusset... fliser bar preg av 80 tallet... men helt greit :)

TOALETTET på begge rommene var feilmontert, det var "henge toalett" men det sto helt nede på gulvet, som da vil di at det ble latterlig lavt :( Bra vi var spreke voksne i alder 55-75 år

Meget varmt på rommet, uten mulighet og lufte. Det er en liten bordvifte i skapet - gudskjelov .... Sengetøyet var MEGET GODT!!!

Hotell frokosten var heller ingen wow opplevelse, men vi ble mette...

Vi var alle enige om at det holder med denne ene gangen på hotell Klubben.

Romtips: Velger du suprior rom , må man be om 7. etg..... kanskje ser man da over hustakene og har noe utsikt????
Takk, AnneR2010
Torgeir Birkeland, Daglig leder på Hotel Klubben, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Takk for tilbakemeldingen. Det er trist å se at dere hadde et opphold som ikke sto til forventningene. Vi tar til oss det du skriver og skal bruke det for å forbedre oss. Håper dere likevel kan vurdere å gi oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Anmeldt 7. august 2021

Nettsiden viser et flott bilde av De luxe rommene, så da gikk vi for det. Gammelt og slitt, rekkverket på terrassen var rustent og løst. Terrassen var også fult av sigarett aske og sneiper. Det var ikke verdt prisen på kr.4160,-Frokosten var bra, god mat, men veldig kaotisk. Lang kø ut i matsalen, og selv om det skulle kun være 6 personer rundt maten var det på et tidspunkt 12 stykker der, hvorav 3 personer var fra personalet. Men jentene som jobbet der prøvde så godt de kunne og var veldig hyggelige. Vi kommer nok ikke tilbake.

Takk, WencheG11

Takk for tilbakemeldingen. Det er trist å se at dere hadde et opphold som ikke sto til forventningene. Vi tar til oss det du skriver og skal bruke det for å forbedre oss. Håper du gir oss en ny sjanse ved en senere anledning.