“Fantastisk middag”
Anmeldelse av Andre Etasje

Andre Etasje
Vurdert som nr. 3 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk sjøkreps til forrett, den beste jeg har spist på restaurant. Vi valgte and til hovedrett, og den var tilbredt til perfeksjon.

Tønsberg har fått en restaurant i øverste klasse.

2  Takk, DayTrip19231897518
Torgeir B, Daglig leder på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Kjære Daytrip

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper det ikke er lenge til vi ser dere igjen.

Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Torgeir Birkeland, Daglig leder på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Anmeldt 3 uker siden

Dato for besøk: juli 2022
Torgeir Birkeland, Daglig leder på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Anmeldt 1. juni 2022

Dato for besøk: mai 2022
Torgeir B, Daglig leder på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. juni 2022

Reisende som så på Andre Etasje, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Andre Etasje? Del dine erfaringer!