“Stor opplevelse”
Anmeldelse av Andre Etasje

Andre Etasje
Vurdert som nr. 3 av 94 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Hotell Klubbens har renovert og restaurant «Andre Etasje» er i lekre lokaler med gode stoler, luft under taket og flott utsikt.
Kjøkkensjefen har laget en flott meny, ikke stor, men med fantastiske smaker og råvarer. De har virkelig fått det til!

Vi var 4 personer som bestilte hver vår 3-retter med viner til. Men før forrett kom det 3 forskjellige smaksbomber i 2 settinger. Først et blad fylt med hjemmelaget ost dekorert utenpå med fermentert solbærpuré og ringblomst. Dette kom sammen med toast med en type krabbesalat. Deretter kom det så et fat med 4 kamskjell som smakte aldeles nydelig. Disse små overraskelsene satte forventningene skyhøyt til de 3 rettene som fulgte.

Forrett: sjøkreps fra Hvasser, ristede mandler, hvit Hvasser asparges (tror den var fermentert) og beurre blanc av blåskjell
Hovedrett: Andebryst saus vide, glasert løk, trøffelpotet, løkkompott og malbec saus
Dessert: jordbærmousse, ferske jordbær, hvit sjokoladeiskrem, tjukkmelksaus med mynteolje

Og så, overraskende kom det et stort fat med hjemmelagede petit fours.

Veldig bra mat og hyggelig kjøkkensjef som så til at vi hadde det bra, og dyktige servitører men som trenger bitte litt mer samkjøring for toppscore. Men Alt i alt en veldig bra opplevelse og nok den aller beste maten du får i Tønsberg nå.

2  Takk, MElisabeth
Torgeir B, Daglig leder på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Kjære MElisabeth

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er veldig glade for at dere likte dere hos oss. Vi håper vi snart ser dere igjen.

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk sjøkreps til forrett, den beste jeg har spist på restaurant. Vi valgte and til hovedrett, og den var tilbredt til perfeksjon.

Tønsberg har fått en restaurant i øverste klasse.

2  Takk, DayTrip19231897518

Kjære Daytrip

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper det ikke er lenge til vi ser dere igjen.

Anmeldt 2 uker siden via mobile enheter

Dato for besøk: juli 2022
Torgeir Birkeland, Daglig leder på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Anmeldt 4 uker siden

Dato for besøk: juli 2022
Torgeir Birkeland, Daglig leder på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3 uker siden

Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

Reisende som så på Andre Etasje, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Andre Etasje? Del dine erfaringer!