“Nydelig mat og veldig bra service. Dette trengte Tønsberg”
Anmeldelse av Andre Etasje

Andre Etasje
Vurdert som nr. 3 av 94 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 30. juli 2021

Fantastisk mat. Ypperlig sammensetning av retter og vin, og servicen var meget bra. Bra at Tønsberg har fått en slik restaurant, håper mange finner turen hit!

Takk, Minakl75
Torgeir B, Daglig leder på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Kjære Minakl75

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper vi ser deg igjen flere ganger.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Tønsbergs, inntil videre, skjulte perle.
Kjøkken med ambisjoner og god service.
For deg som liker å bli traktert er det nate å booke bord.

3  Takk, John Kaare D

Kjære John

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper vi det ikke er lenge til vi ser deg igjen.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dette er definitivt Tønsbergs beste restaurant per nå - by a long shot! Gjennomført, nydelig mat der man kan se at kjøkkensjefen og kokkene har laget alt med pasjon. Både kjøkkensjef og yngre kokker er ute i restauranten og serverer og snakker med alle gjestene - dette forsterker også matopplevelsen.
Smaksmenyen på fire retter ga oss i tillegg fire overraskelser: hele tre forskjellige amuse bouche før forretten og en petit four etter desserten - bestående av fire små munnfuller.
For er måltid!!
Det eneste «negative», om noe må sies, så merket vi at rutinene blant serveringspersonalet/hovmester ikke er helt på plass enda - men tenker at dette går seg til, for de var veldig hyggelige, oppmerksomme og ivrige. Så gi dem noen uker til, så er alt på plass også der. Og maten - med vinene - veide uansett opp for dette.
Anbefales på det sterkeste!

2  Takk, P4560ZWmariaw

Kjære P456OZWmariaW

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding, dette inspirerer oss til å jobbe videre for å gi en så god mat og drikke opplevelse som mulig. Vi håper du besøker oss igjen snart.

Anmeldt 22. juli 2021

For et måltid ❤ For en kokk ❤
Er du glad i mat er dette et must.
Etter et magisk førstebesøk, måtte vi tilbake en gang til. Og opplevelsen var like magisk andre gangen. Dette er mat i første klasse.

4  Takk, groninao

Kjære gronianao

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper vi ser deg igjen mange ganger i fremtiden.

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk kulinarisk opplevelse. Lun og god atmosfære. Kjøkkensjefen selv presenterte retter og Snacs. Mat av ypperste kvalitet tilbereder på en delikat måte. Fokus på kortreiste og økologiske råvarer. Virkelig artig at lille Tønsberg kan varte opp med noe i denne klassen.
Spør du meg så er dette Michelin kvalitet. Til en overkommelig pris tatt maten i betraktning.

3  Takk, saavma

Kjære saavma

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er så glade for at du likte deg hos oss. Vi håper vi ser deg igjen snart.

Reisende som så på Andre Etasje, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Andre Etasje? Del dine erfaringer!