“Helt strålende”
Anmeldelse av Andre Etasje

Andre Etasje
Vurdert som nr. 3 av 94 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Dette var rett og slett suverent bra. En innbydende 4 retters meny ble supplert med flere små snacksretter. Alt var delikat, velkomponert og nydelig tilbredt med fantastiske smakskombinasjoner som slo oss av banen. Vinpakken akkompagnerte rettene godt. Servicen var upåklagelig. Tønsberg trengte en restaurant av denne kvaliteten.

1  Takk, 434kennethk
Torgeir B, Daglig leder på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Kjære 434kennethk

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er veldig glade for å se at dere hadde en hyggelig kveld. Vi håper vi ser dere igjen snart.

2024 av 41 anmeldelser

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. Vi ble anbefalt å reise hit av familie og angret ikke. Nydelig oppsatt meny, hyggelig at kokken kom ut og forklarte alle rettene. Fantastisk drikke til, og et stort pluss at vi fikk hele 4(!!) snacksretter/appetizers servert underveis. Denne restauranten fortjener definitivt å omtales som Tønsbergs aller beste!

1  Takk, tonjes170
Torgeir B, Daglig leder på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Kjære tonjes170

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å se at dere hadde en hyggelig kveld. Vi håper vi ser dere igjen snart.

Anmeldt 30. juli 2021

Fantastisk mat. Ypperlig sammensetning av retter og vin, og servicen var meget bra. Bra at Tønsberg har fått en slik restaurant, håper mange finner turen hit!

Takk, Minakl75
Torgeir B, Daglig leder på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Kjære Minakl75

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper vi ser deg igjen flere ganger.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Tønsbergs, inntil videre, skjulte perle.
Kjøkken med ambisjoner og god service.
For deg som liker å bli traktert er det nate å booke bord.

3  Takk, John Kaare D

Kjære John

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper vi det ikke er lenge til vi ser deg igjen.

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Dette er definitivt Tønsbergs beste restaurant per nå - by a long shot! Gjennomført, nydelig mat der man kan se at kjøkkensjefen og kokkene har laget alt med pasjon. Både kjøkkensjef og yngre kokker er ute i restauranten og serverer og snakker med alle gjestene - dette forsterker også matopplevelsen.
Smaksmenyen på fire retter ga oss i tillegg fire overraskelser: hele tre forskjellige amuse bouche før forretten og en petit four etter desserten - bestående av fire små munnfuller.
For er måltid!!
Det eneste «negative», om noe må sies, så merket vi at rutinene blant serveringspersonalet/hovmester ikke er helt på plass enda - men tenker at dette går seg til, for de var veldig hyggelige, oppmerksomme og ivrige. Så gi dem noen uker til, så er alt på plass også der. Og maten - med vinene - veide uansett opp for dette.
Anbefales på det sterkeste!

2  Takk, P4560ZWmariaw

Kjære P456OZWmariaW

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding, dette inspirerer oss til å jobbe videre for å gi en så god mat og drikke opplevelse som mulig. Vi håper du besøker oss igjen snart.

Reisende som så på Andre Etasje, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Andre Etasje? Del dine erfaringer!