“Veldig bra restaurant!”
Anmeldelse av Andre Etasje

Andre Etasje
Vurdert som nr. 3 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 13. august 2021

En flott opplevelse med nydelig mat og drikke, samt god service. Et pluss med nydelige snackretter, og at alle retter ble presentert av kokken. Anbefales.

Takk, Turist-towa
Torgeir B, Daglig leder på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper vi ser dere igjen snart.

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Dette var rett og slett suverent bra. En innbydende 4 retters meny ble supplert med flere små snacksretter. Alt var delikat, velkomponert og nydelig tilbredt med fantastiske smakskombinasjoner som slo oss av banen. Vinpakken akkompagnerte rettene godt. Servicen var upåklagelig. Tønsberg trengte en restaurant av denne kvaliteten.

1  Takk, 434kennethk
Torgeir B, Daglig leder på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Kjære 434kennethk

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er veldig glade for å se at dere hadde en hyggelig kveld. Vi håper vi ser dere igjen snart.

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. Vi ble anbefalt å reise hit av familie og angret ikke. Nydelig oppsatt meny, hyggelig at kokken kom ut og forklarte alle rettene. Fantastisk drikke til, og et stort pluss at vi fikk hele 4(!!) snacksretter/appetizers servert underveis. Denne restauranten fortjener definitivt å omtales som Tønsbergs aller beste!

1  Takk, tonjes170
Torgeir B, Daglig leder på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Kjære tonjes170

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å se at dere hadde en hyggelig kveld. Vi håper vi ser dere igjen snart.

Anmeldt 30. juli 2021

Fantastisk mat. Ypperlig sammensetning av retter og vin, og servicen var meget bra. Bra at Tønsberg har fått en slik restaurant, håper mange finner turen hit!

Takk, Minakl75
Torgeir B, Daglig leder på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Kjære Minakl75

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper vi ser deg igjen flere ganger.

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Tønsbergs, inntil videre, skjulte perle.
Kjøkken med ambisjoner og god service.
For deg som liker å bli traktert er det nate å booke bord.

3  Takk, John Kaare D

Kjære John

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper vi det ikke er lenge til vi ser deg igjen.

Reisende som så på Andre Etasje, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Andre Etasje? Del dine erfaringer!