“Kulinarisk opplevelse og service av ypperste klasse”
Anmeldelse av Andre Etasje

Andre Etasje
Vurdert som nr. 3 av 93 Restauranter i Tønsberg
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Vi hadde en fortreffelig aften med nydelig mat og veloverveide vinanbefalinger som akkompagnerte maten på en god måte. Det hele startet med intet mindre enn fem småretter, som tilsynelatende aldri tok slutt og som viste et repertoar av smakskombinasjoner vi sjelden har opplevd maken til. Det kunne raskt medført at de øvrige rettene ble tilvist tilskuerplass, men slik var det definitivt ikke. Både forrett og første hovedrett stod absolutt i stil, og vel så det.

Da vi omsider kom til den andre hovedretten, ble vi beklageligvis avbrutt av telefon hjemmefra, og måtte pakke sakene og dra hjem. På den annen side fikk vi med det oppleve service i verdensklasse. Personalet utviste stor forståelse, og hovmesteren sørget for at vi kun betalte for det vi hadde spist. Da regningen var betalt, kom kjøkkensjefen attpåtil med desserten "to-go", helt uoppfordret. Vi var målløse!

Andre etasje anbefales enhver med geniun interesse for mat, som verdsetter unike smaksopplevelser og upåklagelig service. Vi kommer garantert tilbake.

Takk, 609st_leh
Torgeir B, Daglig leder på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. august 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er bra å se at dere likte dere hos oss. Vi gleder oss til å se dere igjen.

Anmeldt 13. august 2021

En flott opplevelse med nydelig mat og drikke, samt god service. Et pluss med nydelige snackretter, og at alle retter ble presentert av kokken. Anbefales.

Takk, Turist-towa

Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper vi ser dere igjen snart.

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Dette var rett og slett suverent bra. En innbydende 4 retters meny ble supplert med flere små snacksretter. Alt var delikat, velkomponert og nydelig tilbredt med fantastiske smakskombinasjoner som slo oss av banen. Vinpakken akkompagnerte rettene godt. Servicen var upåklagelig. Tønsberg trengte en restaurant av denne kvaliteten.

1  Takk, 434kennethk
Torgeir B, Daglig leder på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Kjære 434kennethk

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er veldig glade for å se at dere hadde en hyggelig kveld. Vi håper vi ser dere igjen snart.

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. Vi ble anbefalt å reise hit av familie og angret ikke. Nydelig oppsatt meny, hyggelig at kokken kom ut og forklarte alle rettene. Fantastisk drikke til, og et stort pluss at vi fikk hele 4(!!) snacksretter/appetizers servert underveis. Denne restauranten fortjener definitivt å omtales som Tønsbergs aller beste!

1  Takk, tonjes170
Torgeir B, Daglig leder på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2021

Kjære tonjes170

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er glade for å se at dere hadde en hyggelig kveld. Vi håper vi ser dere igjen snart.

Anmeldt 30. juli 2021

Fantastisk mat. Ypperlig sammensetning av retter og vin, og servicen var meget bra. Bra at Tønsberg har fått en slik restaurant, håper mange finner turen hit!

Takk, Minakl75
Torgeir B, Daglig leder på Andre Etasje, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Kjære Minakl75

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding. Vi håper vi ser deg igjen flere ganger.

Reisende som så på Andre Etasje, så også på

Tønsberg, Tønsberg kommune

Har du vært i Andre Etasje? Del dine erfaringer!